![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Itse olen huomannu, että hommaa joutuu katsomaan siltä kannalta millon invertteri rupee valittaa alijännitteestä, jolloin pitää jotain tehdä jotta jännite on kunnossa eli tarpeeks järee/hyvä akusto ja järeet piuhat. Ekaks ei tule vastaan, että johto sulaa tai liittimet kuumenee, vaan valittaa alijännitettä. Nämä havainnot tosin on 3000 watin 12 voltin invertterillä ja jonkin verta pitänyt panostaa, jotta invertteristä saa jotain hyötyä pienempiin verrattuna ja lähtee kompuraa pyörii, voi sahata ketjusahalla tai käyttää isoa rälläkkää.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hydrauliikka liittimien erot? | murkula_ | Chit-Chat | 3 | 26.10.2016 20:44 |
Kaapeleiden ja johtojen läpivienti katolta sisälle | Tate | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 09.03.2016 08:30 |
HJ61 tankinanturin johtojen värit/sijainti?? | ukkonen7 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.03.2014 07:01 |
HILUX APUA! JOHTOJEN VÄRIT | petehenrik | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.12.2012 19:44 |
ARBin letkujen ja liittimien parantaminen | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 21.10.2008 19:39 |