![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kiinnostuksella seurataan rakentelua, ei muuta kuin kuvaa tulemaan! Sisäosien rakentelu kiinnostaa kovasti, itsellä Defenderin rakentelu kun on alla. Ennenkaikkea etukäteen myhäilyttää lainopillinen kimittäminen mikä aina seuraa näitä ketjuja! ![]() #koskaautovero23§
|
|
||||
|
||||
![]()
Se ja sama mulle laista ja sen tulkitsijoista. Kahdelta eri konttorilta haettu selvyyttä ja lakia tän suhteen jotta senpuoleen ei kannata pähkäillä. Sisältä alkaa tekeminen enskuussa ja ulkoa jatkuvasti sieltä ja täältä. Yllättäen kylkien hiekkapuhallus ku norjankromia pukkaa
![]() Viimeksi muokannut Ahma : 06.08.2017 14:14 |
|
|||
|
|||
![]()
Ei taida mikään rajoittaa rakentamista kuorma-autona, mielenkiinnolla seuraan
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kuormatila pitää olla 6 kiinnityspisteellä (käy myös "elintarvike" kiskot seinään) kuormatila siis tulee olemaan ja ei tule yhtään kiinteää sänkyä. Matkailuautoksi en muuta kun en ala kattoa korottamaan enkä leventämään kylkiä sängyn takia. Myöskään verokikkailu ei kiinnosta eikä matkailuauto kun pitää olla myös kuljetustilaa kun autohan on sellanen transformer niinku takana tarrakin sen kertoo 8)
|
|
|||
|
|||
![]()
Vieläköhän tavaratilan pituus minimi 50cm ja kiinnityspisteet 25cm takaa sekä edestäja 3 kpl per puoli joskus 609 mersua sisustaessa katsastusmies luki kirjasta kyseiset mitat ja totesi jotta kaikki täytyy laittaa saman pultin alle jos minimi tavaratilan tekee.
Kyllä mullakin kuorma-autona, eikä oikein houkuta muuttaa retkeilyautoksi vaikka sais ilman korimuutoksia vai onkohan laki muuttunut? Mutta jos kuorkin verot n.80€ ja retkeilyautossa jotain 750€ vaikka saa ajaa satasta niin en ole vielä kokenut tarvetta muutokselle |
|
||||
|
||||
![]()
Tää kuormatila juttu vähä vaihtelee konttorikohtaisesti ja kyllä totta tää on kuten muutama muukin lakipykälä. 45-50cm ja ne 6 kiinnityspistettä nyt ainakin. Mutta joo lakia tulkitaan erilailla eri konttoreilla ja jopa eri katsurien välillä samassa konttorissa ja ite oon vähä hölömö ku kaikki yksityiskohdat oon selvittänyt tarkkaan etukäteen ennenku oli edes autoa pihassa. Tarkoitus on ajaa autolla vaikka jokapäivä konttorille ja kaikki on aina kunnossa niin tällä metodilla mennään. Mutta itse aiheeseen takas -> nastoitus kiinnostaisi tietää et kokemuksia aiheesta kuinka se auttaa vaiko auttaako edes? Tässäkin rintterissä perse on niin kevyt et varmasti tulee hubaa talvella ja se aika on menny jo ohi 😎
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä ennemmin hommaisin tossa koossa oikeet nastarenkaat koska niitä on vielä tarjolla. Itsellä oli nastotetut mutikat (ka-nastoilla). Onhan niissä parempi pito muttei silti oikeen talvirenkaan veroset. Toisekseen 315/75-16 nastarenkaita ei oikeen ole tarjolla
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Hieno rojekti. Aihiokin vielä kohtuullinen, itse olisin ehkä hakenut 316:sen aihioksi. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Sprinter 4x4 vetoakseli vasen! | farmforest | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.01.2016 10:14 |
Ostetaan Sprinter 4x4 oik. etunapa. | farmforest | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.05.2015 08:51 |
208d sprinter | Jukkar | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.07.2013 22:05 |
Myydään / Vaihdetaan MB Sprinter 4x4 ja Chevy Van 6,6l Duramax | Road Dog | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.03.2013 08:28 |
4x4 sprinter | MOGGI | Linkit | 23 | 17.01.2008 09:43 |