Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 04.08.2017, 12:17
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Itse kuulun siihen sukupolveen, jolla ei lapsena olisi ollut asiaa mökkeilemään millään kovin suurella huutamisella. Nyt olen huomannut, että asia ei välttämättä ole ihan samoin.

Nykyisessä maailmanmenossa on joku muuttunut koska itse olen ollut todistamassa huutamisasiaa koululaisia kuskaavassa autossa (joskin sielä saattoi huutaa myös känniläiset ). En nähnyt siinä mitään hauskaa ja oli vaikea keskittyä ajamiseen ja asiaan oli puututtava.

Viime yöllä ei nukkunut kovin hyvin osaltaan siksi koska lähistöllä tuntuu olevan joku nuorison yöllinen motocross rata tai siltä ainakin kuulostaa vaikka mitään rataa ei pitäisi olla...

On nyt aikuisen sukupolven mietittävä asia kumpi tärkeämpää maksimaalinen itsensä toteutus vai se, että annetaan muille ihmisille tilaa, ettei tunkeuduta esimerkiksi melulla toisten elämään liiallisella tavalla. Se on tärkeää jos ihmisiä on tiheässä.

Itseä vanhemmalla sukupolvella taas oli asiat niin, ettei ollut selvää saako lapset edes puhua. Varmaan jossain menee kultainen keskitie.
Yöt on toki syytä rauhoittaa, jotta kaikki halukkaat voivat nukkua. Päivään ja ulkoilmaan pitäisi mahtua normaalin elämisen äänet., niin työt kuin leikitkin. Kyllä vaan lasten leikeistä on aina ääntä lähtenyt, ja aina siitä on valitettukin. Samat teemat on vanhoissa suomi-vilmeissä ja kirjoissakin.

Kakarana muistan, kun siirtolapuutarhassa naapurin mummo kyttäsi meitä ja syytti serkkupoikaa portinsa rikkomisesta. Oli siitä samasta casesta syyttänyt tätini mukaan myös enoani saman ikäisenä, noin neljännesvuosisata aiemmin.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto kuningaskulkuri O/M/V Ajoneuvot 6 07.12.2012 12:46
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
pajeron kardaani ihmetyttää... Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 26.08.2009 17:55

Sivu luotu: 05:51 (GMT +2).