![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Siis minähä heivasin koko kotelon hittoon ettei vaa jää mikään näkemättä mutta ei siä ollu nähtävää sen enempää ku siitä luukustaka katottuna. Kyllä mä kuvanki siitä liittimestä voin laittaa. Täytyy vaa muistaa kuvailla.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tai sit joku erikoismalli, muumi😀 |
|
#3
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Siis mitä??? Pajerolla persereikä ![]() ![]() ![]() No siis se kotelohan ei ole oikeestaa ees mikää kotelo mut jokatapauksessa siellä oli liitos joka menee sille takatilan lämppärille sit johtonippu suojakuoressa joka matkaa sinne sellasee muoviseen pikku koteloon sinne tunkin viereen tuleeko sitten repsikan puolelta kuskinpuolelle vai toisinpäin ....ja ku sen ison liittimen nyppää sieltä mäelle näkee jo omallaki prs silmällä et ne liittimet ei ikinä käy yksiin. Kytkettävä liitin liia pieni siihe isoon liittimeen.Se on vähä ku poliisikoulun palikkatesti ![]() Mut kun viikonloppu saapuu tonkiminen jatkuu ja voin ottaa kuvaa ni pääsee jyvälle paremmin.Tää iltavuoro häirittee tällästä toimintaa aikalailla.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Joko on auennu?
Tuolta tongin. Sieltä irrotetaan töspeliä ja koukun sähköjä "väliin" |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Gen 2 valot. Nyt on päästy lokakuussa alkaneen rojektin "pari paikkaa ja leimalle" kokoonpaneskeluvaiheeseen. Muutoin tuntuisi toimivan, mutta ajovalot hukassa. Tai syttyy valitsimen väärässä kohdassa, eikä pitkät pelaa lainkaan.
Sähköjä on irroteltu ja laiteltu takaisin. Maavikaa epäilisin, mutta en vielä löytänyt. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ongelma numero 2: jäähdytysnesteen pinnan merkkivalo palaa, vaikka ainetta on. Missä moinen anturi sijaitsee? |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Grand Vitara -00, Edestä kuuluu pirunmoinen pauke kun kääntää neliveto päällä, ehkä pahempana kuin kääntää oikealle ja kun peruuttaa. Suoraan ajettaessa ei pauketta kuulu, todennäköisesti pauke kuuluu kuskin puoleta mitä sitä koitin kuulostella. Ja hilijenee kun ottaa 4wd:n pois päältä, pari pikku raksausta kuuluu kun lähtee peruuttaan 4vedon poisoton jälkeen(napalukko lähtee pois päältä?).. Mistä lähetään ongelma purkaan? Nivel, napalukko tms?
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
tiedä häntä mutta joo..perkeleen teräviä reunoja oli ku raateli käsiäki komeille viilloille mutta siellähän se mokoma liitin oli ja ny on sähköt koukulle vihdoinkin! Sumuvalot on viä kytkemättä mut niitä ei ny tarvita.
|
![]() |
| Luokat |
| pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
| Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
| PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |