![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Saako jarrulevyä miten hyvin hitsattua, tai lähinnä kuinka vahva hitsauksesta tulee, levyhän on jonkin sorttista valua? Toisin sanoen sauma näyttää hyvälle mut levy lohkeaa sauman vierestä. Saatan olla täysin väärässäkin.
__________________
Harbor Cruisers |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Jaa-a, hyvin tuo tuntui käryävän kiinni. Pitää lekalla kolauttaa kunnolla notta pysyykö. Uskosin että tuossa alalautasen paikalla on ihan hyvät noin.
__________________
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Fordi taas ajokunnossa, ajoin hetkeksi aurinkoa ottaamaan, niin sai tallin lattiankin välillä lakaistua.
Väriä hetken tuumailtua alkoi auton nimi hahmottumaan "GM vapaa rypsiporsas". Nyt keulalle valot, vinssi ja puskuri, sen jälkeen flatbedia ja kaaria virkkaamaan...
__________________
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Niin se aika rientää kun on lystiä. Talven kuluessa alkoi Fordi jo kummasti valmistumaan. Lavaan ilmestyi kaaret, valot yms. sähköhimmelit sain toimimaan. Tuulilasi oli laittamatta ja oikeastaan moottorin säätöjä vaille valmis katsastuskonttorilla käyntiä varten. Tyhjäkäynti alkoi olla kohdallaan kun moottori kuumeni liikaa. Sammutin, uudestaan käyntiin hetken päästä ja helv*tillinen kolkotus koneesta ja sitten ei edes käynnistynyt enää. Tuumasin että siinä on varmaan jotain vikaa =)
Purin sitten koneen keulalta pois ja atomeiksi. Varsinaista kolinan aiheuttajaa en löytänyt. Laakerit oli ehjiä, työntötangot suoria, venttiilikoneisto paikoillaan, eikä öljypohjassakaan ollut metallia tms. Liekö edellinen koneen kasaus mennyt jotenkin pieleen? Kokeillaan kasata nyt uudestaan huolellisemmin. Koneistamolla siipastiin lohkosta millit kansitasoista jotta saadaan männän lähemmäs dekkitasoa, tuossa koneessa kun männät on YKK niin syvällä sylintereissä että kaikuu. Samalla kansien pinnat oikaistiin ja kampura hiottiin. Nyt alkaa koneen kasaus, jospa siitä nyt tulisi hyvä...tai edes toimiva.
__________________
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Miksi se ylikuumeni?
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Hankala sanoa. Veden kierrossa ongelma kenties. Puhalluksen luulisi olevan riittävä, alkuperäinen mekaaninen ropelli kun pyörii koko ajan. Koska kone ei enää suostunut käymään niin tilanteen uusiminen ei onnistunut.
Sytkä ja seokset varmaankin oli vielä sekaisin joka käsittääkseni voi kuumentaa melkoisesti.
__________________
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Olisko kenelläkään lahjottaa motivaatiota? Ei vaan jaksa innostaa tällä hetkellä rakentaminen
__________________
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Ford f150 puretaan | kippo86 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 02.12.2014 20:54 |
| Myyty Ford F150 takaveto | erzi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.10.2013 14:56 |
| Ford F150/Bronco korotus | m.k. | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 10.10.2011 23:21 |
| Myydään ford f150 | ilkka von eberc | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.05.2011 17:56 |
| Myydään Ford F150 4x4 | speedbird | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.03.2010 22:34 |