![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Yleensä (varmaan 95% savutustapauksista) testissä hylkääminen johtuu männän laesta, pakoventtiilistä ja pakokanavasta irtoavasta noesta. Ainakin silloin kun pumpun säätöä ei ole ruuvattu. Kannattaa konttorille mennessä ajaa pari-kolme viimeistä kilometriä tosi kovilla kierroksilla, niin palotilat ja pakokanavat puhdistuvat. Tai mennä pitkän kovilla tehoilla ajetun reissun jälkeen katsastukseen. Mulla molemmissa dieseleissä viimeiset savutusmittaukset alle yhden, kun menin konttorille heti autotrailerireissun jälkeen. T, Antti
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2l2 syötön säätö | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.03.2008 13:09 |
Syötön säätö ohjaamosta | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.03.2008 06:50 |
patrollin syötön säätö | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 29.01.2007 00:05 |
Bj40 syötön säätö | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 07.07.2005 15:42 | |
DIESEL SYÖTÖN SÄÄTÖ HULLUUS | TimJus | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 11.05.2004 22:15 |