Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.03.2005, 21:15
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Yleensä (varmaan 95% savutustapauksista) testissä hylkääminen johtuu männän laesta, pakoventtiilistä ja pakokanavasta irtoavasta noesta. Ainakin silloin kun pumpun säätöä ei ole ruuvattu.

Kannattaa konttorille mennessä ajaa pari-kolme viimeistä kilometriä tosi kovilla kierroksilla, niin palotilat ja pakokanavat puhdistuvat. Tai mennä pitkän kovilla tehoilla ajetun reissun jälkeen katsastukseen. Mulla molemmissa dieseleissä viimeiset savutusmittaukset alle yhden, kun menin konttorille heti autotrailerireissun jälkeen.

T, Antti

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2l2 syötön säätö Holle Tekniikka & Jutustelu 4 24.03.2008 13:09
Syötön säätö ohjaamosta Micco Tekniikka & Jutustelu 12 04.03.2008 06:50
patrollin syötön säätö patrol88 Tekniikka & Jutustelu 19 29.01.2007 00:05
Bj40 syötön säätö Tekniikka & Jutustelu 22 07.07.2005 15:42
DIESEL SYÖTÖN SÄÄTÖ HULLUUS TimJus Tekniikka & Jutustelu 12 11.05.2004 22:15


Sivu luotu: 22:40 (GMT +2).