![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() -95 4.0 XJ:n hommasin aika sokkona. Nyt vähän tutkiskellut kyseistä autoa ja mallia yleensä. 3.5 tuuman rubicon korotussarja tässä ja yli kuudessakympissä täristää hieman,sekä vaeltaa. Puslia ja kannattinkumeja pitäisi ainakin vaihtaa. Kysymys; käykö orkkis kannattimet laatikon ja koneen alle, eli vaikuttaako tuo korotus niihin ?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Onko tukivarret superride vai superflex- mallia? Vaikuttaa aika oleellisesti siihen mitä osia tarvitset tukivarsiin jos niistä on puslat loppu.
Moottorin- ja vaihdelaatikon kannakekumeihin korotus ei vaikuta. Paitsi jos on asennettu laatikon laskusarja, mikä taas yleensä tuhoaa moottorin- ja laatikon kannakekumit. Vaeltelu viittaa kyllä vääriin ohjauskulmiin, ei välttämättä huonoihin pusliin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kiitos vinkeistä ! Superflex näyttäisi olevan ilman uusia iskareita. SYE-muunnos taitaa puuttua. Noissa Rubiconin ohjeissa puhutaan high travel slip yoken laittamisesta yli 3.5 tuuman korotuksilla, -95 ja vanhempiin XJ-malleihin. Olisko tässä jompi kumpi tarpeen, kun korotus on just se 3.5 tuumaa ? 31 renkaat nyt alla. Korotus näyttäisi olevan tehty 2008, kun auto on tuotu Saksasta. Miten kestäviä nämä Rubiconin sarjat yleisesti on ? Riippuu tietysti käytöstä. Luulisin, että tällä on ajettu enemmän helpoissa kuin vaikeissa paikoissa, koska helmoja ja pohjaa ei ole paljon vahvisteltu. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jonkin aikaa tässä tullu järkeiltyä että mikä mättää etuakselilla ku renkaat menee niinkuin silmissä, 6000km ja Bfg MT sileänä. Kuluu aivan tasaisesti keskeltä ja reunoilta ja nappula kuluu sellaiseen pulpettikaton muotoon, että kulkusuuntaan päin on reuna matalemmalla. Korotettu palikoilla 2'' ja avoin perä. Alkusyksystä otan auton taas kausihuoltoon ja vaihtoon menee ristikkoa ja panhardia ja kysytään nyt kun alan osia haalimaan kasaan että mitä sitä joutaa vielä laittamaan.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Renix imu/pakosarjan irrotus
Onkos hyviä käytännön vinkkejä antaa renix 4.0:n imu/pakosarjan irrotukseen? Lähinnä missä järjestyksessä mitäkin ja mikä on yleisin virhe, mitä tulisi välttää?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mitä kaikkea pitää purkaa että xj:n syylarin saa irti? Kyseessä 4l ho kone.
__________________
Näin kerran unta, ettei vi#u##anut yhtään! Toyotalla ei saa toosaa! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
renixissä ja ho:ssa on varmaan jotain erilailla mutta ei renixissä tarvinnut muistaakseni kuin sähköflekti ja sen viskon muovit pois edestä. Vai pitikö se viskokin ottaa irti.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |