Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.06.2017, 15:16
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 1.533
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunoksa Näytä viesti
Nyt taas yksinkertainen kyselee tyhmiä

Miten tuommosen sd33 pumpun ennakon säätö. Kun ei oikein ole minusta kohdillaan koneremontin jäliltä. (pumppu kävi irti lohkosta ja ei varmasti ole oikeassa kohdassa)

Niin miten tämä nyt saadaa kohdalleen. Kun olen koittanut opiskella paljonkin aiheesta ja on jousen kaulat ja muut tarvikkeetkin käytettävissä. Mutta alkaa mennä sormi suuhun tuon kampiakselin ajoitusmerkin kanssa...

Kun minusta siinä ei ole oikein järkevää logiikkaa... Kuuluuko sd33 olla monta astetta pumpun ennakko ja onko sille valmista merkkiä tuossa kampiakselin limpussa. Kun siinä on neljä eri merkkiä

On käsittääkseni ns nolla kohta (pelkkä tyhä viiva)


Sitten on kerkinnät 16, 25 ja 43??

Onko se joku näistä ja jos on niin mikä, kun minusta mikään ei oikein passaa...
1.mäntä yläkuolokohtaan ja rattaiden merkit kohdalleen. Tää oli vissiin tehty jo? Korjaamokirjassa on vain kolme merkkiä hihnapyörällä ja keskimmäinen olis se ruiskutuskohta.

__________________
Marko

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.06.2017, 19:17
Koivunoksa:n Avatar
Koivunoksa Koivunoksa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.04.10
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 300
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 33SD Näytä viesti
1.mäntä yläkuolokohtaan ja rattaiden merkit kohdalleen. Tää oli vissiin tehty jo? Korjaamokirjassa on vain kolme merkkiä hihnapyörällä ja keskimmäinen olis se ruiskutuskohta.
Juu kiitti. Tämä toki oli ennestään selvää. Eli 1 yläkuolokohtaan ja rattaiden merkit on tällöin kohdallaan. Ja tällöin on kampiakselin limpulla se ns tyhjä viiva kohdallaan.

Mutta kuten tässä linkki toiselle foorumille

http://www.nissanpatrol.com.au/forum...3-Timing-Marks

niin minulla on samat merkit ja samoissa kohdissa noin "kellon aikojen" mukaan

Eli ei kyllä asteina passaa mikään ainakaan minun järjen mukaan...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.06.2017, 22:34
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 1.533
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunoksa Näytä viesti
Juu kiitti. Tämä toki oli ennestään selvää. Eli 1 yläkuolokohtaan ja rattaiden merkit on tällöin kohdallaan. Ja tällöin on kampiakselin limpulla se ns tyhjä viiva kohdallaan.

Mutta kuten tässä linkki toiselle foorumille

http://www.nissanpatrol.com.au/forum...3-Timing-Marks

niin minulla on samat merkit ja samoissa kohdissa noin "kellon aikojen" mukaan

Eli ei kyllä asteina passaa mikään ainakaan minun järjen mukaan...
Jossain oli maininta että 20 astetta olis ennakko Kiki rivipumpulla.
Pumpun asennollakin pitäis olla oma merkkinsä lohkossa.
__________________
Marko

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.06.2017, 10:03
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Onko 160 patrollin etuperään saatavilla muuta lukkoa kuin arb?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.06.2017, 17:59
-Stedt-:n Avatar
-Stedt- -Stedt- ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 07.02.06
Sijainti: Polvijärvi, .
Viestit: 1.936
Perusasetus

Patrollia vaivas mystiset sähköviat, ei sammu avaimesta ja valot sekasin. No nyt kun valojen ohjausboxi, sammuttimen ohjausboxi DPC ja yksi palanut "johtosulake" sieltä kuskinpuolen johtosarjasta korjattu niin valot saatu toimimaan mutta sammutin elää omaa elämää. Jos autoa käyttää vähän aikaa, esim. ajaa tallista pihalle ja kokeilee sammuttaa, niin 90% varmuudella ei sammu. Jos ajaa pidemmän pätkän, vaikkapa puolituntia niin sammuu melko varmaan. Akut on ok mutta laturi hiljattain vaihdettu, tosin muistelen et pelas kyllä normaalisti heti vaihdon jälkeen,,,,voiko tuo vaikuttaa? nimittäin ex Läjään tuli samoja vikoja kun vaihdoin tehokkaamman laturin (erilaisen)...virtalukon pohjakin muuten vaihdettu. Pitääkö kohta vaijeri viritellä.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.06.2017, 19:56
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

Ootko mitannu miten siellä sammuttimelle virtaa tulee?
Takerteleeko sammutin vaan.
Ps. Paa viivaa😏
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.06.2017, 11:02
AhJ AhJ ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 18.11.11
Sijainti: Sotkamo
Viestit: 6
Perusasetus

Oottekos mistä hommannu kannentiivistettä (sd33t), kun merkkiliikekkin myy ei oo:ta?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.06.2017, 11:35
metsämies75:n Avatar
metsämies75 metsämies75 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.12.10
Sijainti: vuokatti
Viestit: 258
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Stedt- Näytä viesti
Patrollia vaivas mystiset sähköviat, ei sammu avaimesta ja valot sekasin. No nyt kun valojen ohjausboxi, sammuttimen ohjausboxi DPC ja yksi palanut "johtosulake" sieltä kuskinpuolen johtosarjasta korjattu niin valot saatu toimimaan mutta sammutin elää omaa elämää. Jos autoa käyttää vähän aikaa, esim. ajaa tallista pihalle ja kokeilee sammuttaa, niin 90% varmuudella ei sammu. Jos ajaa pidemmän pätkän, vaikkapa puolituntia niin sammuu melko varmaan. Akut on ok mutta laturi hiljattain vaihdettu, tosin muistelen et pelas kyllä normaalisti heti vaihdon jälkeen,,,,voiko tuo vaikuttaa? nimittäin ex Läjään tuli samoja vikoja kun vaihdoin tehokkaamman laturin (erilaisen)...virtalukon pohjakin muuten vaihdettu. Pitääkö kohta vaijeri viritellä.
Jos sd3.3 niin vivusto väljä sinne väliin yläpuolelle laittaa vaikka puuruuvin pyörittää,taitaa syötöt pienentyö samalla.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.06.2017, 07:53
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Onko 160 patrollin etuperään saatavilla muuta lukkoa kuin arb?
Ilmeisesti ei?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 27.06.2017, 09:21
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.826
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Ilmeisesti ei?
Ja sen kiinaista kopiota sai ainakin ennen.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 27.06.2017, 15:35
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Ja sen kiinaista kopiota sai ainakin ennen.
Ei mitään palalukkoja? Ei sovi tyyliin ostaa tonnin lukkoo tonnin autoon
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
patrolli


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5058 03.09.2025 20:22
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju hoojii Tekniikka & Jutustelu 227 15.08.2020 20:03
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 19:47 (GMT +2).