Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO
Sanoisin että eräässä maailman suurimmassa Suomalaisessa sinivalkoisessa lentoyhtiössä oli just tätä meininkiä. Jos eivät istuneet pukkarissa niin sit on jono kellokorttikoneella. Spedet.
Kaveri oli tuolla joskus aikansa hommissa ja sanoi että jäärät/AY-jyyrät katto monttu auki kun se käveli jonon ohi kellokortille ja leimas ittensä ulos esim. pari minuuttia etuajassa jos mitään hommia ei enää ollut. Ok, liksasta lähti esim. 15min pois mutta se korvautui joku toinen päivä kun hommia ei pystyny lopettamaan just ja melkein eli meni pikkisen yli.
Ite en oo tuolla ikinä töissä ollut mutta kahteen otteeseen koulutuksien aikana katellut toimintaa ja muutenkin kun aikanaan oli työnantaja ikäänkuin asiakkaana noilla ja koneiden kanssa kuljettiin hallissa.
Ei mee mun päähän noi tommoset jutut ollenkaan, en oo ikinä, enkä tänä päivänäkään ole kellokortin orja vaikka semmoiset vehkeet on ja niitä pitää leimailla.
|
Mä olen siinä samassa jonossa (linjahuollon) seisonut muutaman kuukauden, hölmöläisten hommaa eikä kukaan voita.