![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
kiitokset vastauksista! Pumpun paineet testasin toissapäivänä silleen että irrotin fläpperin kannen ja käänsin sitä viikseä... kipinä tulee hyvä ja siis auto käy kun suihkuttaa imusarjasta palavaa ainetta, eli kipnä puolen luulisi olevan kunnossa.
Sitä fläpperin alla olevan palikan liitintä roplasin, eikös se liity ruiskuihin? Ei vaikutusta... ecu on tinattu läpi, ei vaikutusta... kaikki releet kokeiltu vaihtaa, ei vaikutusta... ainoa on se bensapumppu joja mietityttää, paineet oli siis alle 2bar. mutta auto kuitenkin kävi ja selvästi sammui sen viimeisen kaasun painalluksen seurauksena. Mittaan huomenna niitä ruiskuja kynällä, olisiko jollakin antaa jotain ohjearvoja? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. | hoojii | Chit-Chat | 7 | 28.05.2011 21:46 |