Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.05.2017, 21:19
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

kiitokset vastauksista! Pumpun paineet testasin toissapäivänä silleen että irrotin fläpperin kannen ja käänsin sitä viikseä... kipinä tulee hyvä ja siis auto käy kun suihkuttaa imusarjasta palavaa ainetta, eli kipnä puolen luulisi olevan kunnossa.

Sitä fläpperin alla olevan palikan liitintä roplasin, eikös se liity ruiskuihin? Ei vaikutusta... ecu on tinattu läpi, ei vaikutusta... kaikki releet kokeiltu vaihtaa, ei vaikutusta... ainoa on se bensapumppu joja mietityttää, paineet oli siis alle 2bar. mutta auto kuitenkin kävi ja selvästi sammui sen viimeisen kaasun painalluksen seurauksena.

Mittaan huomenna niitä ruiskuja kynällä, olisiko jollakin antaa jotain ohjearvoja?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Jeepin Omistajat Tänne KössiKenguru Chit-Chat 114 03.10.2012 19:02
SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. hoojii Chit-Chat 7 28.05.2011 21:46


Sivu luotu: 09:58 (GMT +2).