![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Iskevällä pulttikoneella ei noita kannata missään nimessä käyttää.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hyvä huomio ! Onneksi tuossa sds+ vehkeessä on pelkkä porausasetuskin ilman iskutoimintoa.
|
|
|||
|
|||
![]()
sopii kokeilla sds vehkeillä... vaikka on kuin poraustoiminto. ei onnistu
|
|
|||
|
|||
![]()
Miksi? En ole tutustunut mutta tuntuu oudolta ettei onnistuisi.
|
|||
|
|||
![]()
Kokemusta on Bocshin sähköisestä ja Makitan akku vehkeistä ja 20mm puuporaa ei pyöritä kun joku räikkä systeemi lyö päälle.
Voi olla että olen väärässä kun ei noista työkaluista ole kuin reilut 20.v kokemusta |
|
||||
|
||||
![]()
Aika erilaisia kokemuksia
![]() Tästä uudemmasta harjattomasta en uskalla mitään sanoa, ei oo isommilla terillä kokemusta, pienet pätkii ainakin..
|
|||
|
|||
![]()
Onko kukaan tehnyt highlift farmitunkista veivillä toimivaa versiota ? Tai onko tiedossa että sellaisia saisi jostakin hankittua ? Jos siihen veivin tilalle sitten akkuporakone ? Jos tekisi itse niin kuinka toteuttaisi, millaisia ideoita olisi ? Kuvia ?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Vinssaus/vetotarvikesetti | Eris | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.08.2014 19:13 |
Vinssaus e/t yhdellä vinssillä? | Vihavainen | Tekniikka & Jutustelu | 149 | 19.04.2009 00:42 |
Vinssaus ankkuri! | Gravedigger | Chit-Chat | 4 | 16.08.2008 19:06 |
Poitsun eka vinssaus | Karhu67 | Chit-Chat | 4 | 06.06.2006 07:57 |
Kiinalainen vinssaus | JanneBlomgren | Chit-Chat | 17 | 07.11.2005 18:43 |