![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No niin, tähänhän tuli leima! Paljoa ei ole tullut räpellettyä, mitä nyt työvalojen sähköjä ja takapenkkiä. Alkaa olla melkoinen rytökärpän pesä tuolla jo: Ja lisää nappuloita: Täristää kyllä melkoisesti maantienopeuksia ajaessa tämä. Kardaanin kulma on akselista 10 astetta ja laatikon päästä 15. Aiheuttaako tuo viiden asteen poikkeama jo tuntuvaa vatkausta? Asteet siis 80/70/85 \----\
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Nuo relehässäkät ei kyllä hirveästi luottamusta herätä.
![]() ![]() Kannattaa noihin sähkötöihin oikeasti panostaa, varsinkin jos on tarkoitus itselleen autoa rakentaa. Myynti fiksauksena tuommoisia tehdään, ei käyttöä varten. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta joo, kyllä kaiken voisi tehdä aina paremmin. Selvähän se. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
tapahtua. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä kritiikki on ihan tervetullutta. Osaa sitten seuraavalla kerralla tehdä paremmin.
![]() Niin, tulihan tähän 10 cm pidemmät jarruletkutkin vaihdettua eteen. Auto oli vm. 1990 C1500 pickup ja valmistaja Dorman ja numerot oli H38621 ja H38620. Ihan vaan jos joku pähkäilee mistä saa pidemmät letkut halvalla. Letkun keskellä olevan kiinnitysraudan saa irti varovasti hohtimilla vääntäen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaa hommata jostain jotain monijohteista kaapelia niin saa yhdellä vedolla vedettyä kaikki johdot releiltä kytkimille. Mulla on vähän saman näköiset kytkennät, pitäs tehä kokonaan uusiksi
![]() Ei välttämättä tuo viiden asteen heitto näillä pyörimisnopeuksilla kovin pahasti vatkaa mutta mun mielestä tuo kardaanin liuku tulee laatikosta ulos ihan liikaa ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sanoisin että väristää ihan varmasti jos viiden asteen heitto!
1-2astetta voitaneen sallia heittoa laippojen välillä... |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mikähän lie originaali kardaanin kulma näissä ollut? Tässä tarvii varmaan laskea hieman pinionia, että saa laipat tasan, jolloin kardaanin kulma on jotain 12 astetta (jos en ihan väärin laske). (Edit. taitaa olla jotain ihan muuta)
Erikoinen "kiila" muuten tuossa korokepalassa. Täytyy muutenkin tehdä tuo paremmin, ehkä madaltaa aavistus myös tuota korotusta takana. Tai jos oikein innostuu, niin poistaa jousipakoista lati, josko saisi pintakovuutta pois. Ikävästi ryskyttää möykkyihin nyt. Viimeksi muokannut Alfh : 12.05.2017 20:32 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
tämä pisti minullekkin silmään. Kardaania reippaasti enemmän jakiksen sisään.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Mukava että joku tykkää seurata.
![]() Pinionin laskeminen (jotta saisi nuo laipat samaan kulmaan) lyhentäisi tuota kardaania entisestään ja jyrkentäisi sen kulmaa. Ei hyvä. Täytyy kokeilla miltä tämä näyttää ilman tuota korokepalaa. Muussa tapauksessa täytyy alkaa kysellä pidempää kardaania jostain, tai sitten tuplanivelmallia. Silloin tosin pinionin laakerin voitelu lienee heikkoa. Keulan madaltaminen tietäisi sitten rälläköintiä erikoisesta riipukeratkaisusta johtuen. Tai luultavasti koko etujousitus pitäisi uusia. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan patrol/muu neliveto | masa d | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 15.12.2014 10:26 |
Kuumehoureet ja muu sekoilu | VonLeka | Chit-Chat | 9 | 09.03.2010 21:55 |
feissaako kukaan (muu) | Cental73 | Chit-Chat | 32 | 12.04.2009 21:05 |
O: Huvilateltta tai muu vastaava | Revolver | O/M/V Muut | 1 | 08.05.2006 23:03 |
Wicca/muu vastaava | filii1 | Religion | 29 | 21.02.2006 21:27 |