Korjataas pari virhettä.
Eli kun siellä on tuo 4lo, 4hi ja 2wd valinta niin se on täsmälleen samanlainen systeemi mitä on vanhoissa Pajeroissa, Cruisereissa sun muissa. Omalla jakolaatikolla ja jäykkää nelivetoa. Siinä on vaan kiekko, mikä sitten laittaa sähkömoottorin siirtämään sen vivun oikeaan asentoon. 2wd asennossa itsellä ei ainakaan etukardaani pyörinyt ja se kytkentä piti tehdä pysähdyksissä. Eli vauhdissa et saa kytkeä sitä.
Sitten tuo auto neliveto. Siitä itsellä ei ole suurempia kokemuksia mutta ilmeisesti se on jonkin asteinen haldex tms. Oletuksena se on takaveto ja tarvittaessa voimaa siirtyy eteen. Yhtä sellaista koeajaneena se ainakin kytkeytyi heti. Eli takarengas ei päässyt edes sutaseen. Sellaisen huomion tein, että kun laittoi nelivedon hitaalle niin se laitos meni oikeasti todella hitaasti. Mikä taas lupaa hyvää jos laittaa isompaa nakkia alle. Tuota auto nelivetoa sai kait vain nahkasisustalla olevaan automaattivaihteiseen peliin, mutta tuo mitä minä koeajoin oli kyllä kangaspenkeillä manuaali vaihteinen, missä oli automaatti neliveto. Eli ei hajuakaan miten tuon on saanut autoon? Onko mahdollista, että se on joku facelift mallin ominaisuus? Facelift tais tulla joskus 2005-2006? Faceliftissä on myös tehokkaampi moottori. Tais olla joku 15hv enemmän tehoa?
Mitä luotettavuuteen tulee niin itsellä oli vuoden tuollainen. Siitä hajosi tuo alipainepumppu. Se räjähti

Muistaakseni se oli osa laturia tms? No jokatapauksessa mitsun L-200:ssa on täsmälleen samanlainen pumppu. Joten sellaisesta siihen sai uuden. Tuokin taisi johtua ihan omasta asennusvirheestä kun siinä letku hieman vuosi öljyä niin vaihdoin sen ja se oli pikkusen liian pitkä. Siihen tuli pieni mutka, joka sitten oli ilmeisesti liikaa. Kun pumpun vaihtoi niin pätkäsin myös tuon letkun lyhyemmäksi niin mutka poistui. Sen muistan, että tuo pumppu vaikutti todella moneen asiaan. Esim. neliveto ei pysy päällä, eikä sitä saa päälle. Ilmeisesti jotenkin alipaineohjattu tms? Veikkaisin, että tuo ohjaus tehdään siellä etuakselissa jotenkin, koska niin se tehdään myös grand vitarassa. Tosin sillä erolla, että grand vitarassa saat kytkeä nelivedon päälle jos vauhtia on alle 100km/h kun Terracanissa se piti tehdä pysähdyksissä. Tosin näin jälkikäteen ajateltuna se systeemi taitaa olla aikalailla samanlainen kuin Grand Vitarassa, joten sen ehkä voisi kytkeä myös vauhdissa nopealle nelivedolle? Jostain syystä se peli alkoi yllättäen kuluttamaan aivan törkeästi dieseliä. Meni helposti sellainen 18l/100km. Mitään syytä tuolle en keksinyt. Se ei vuotanut mistään, maahan ei tullut dieseliä, voimaakaan ei puuttunut. En tie mikä oli. Muutoin se muistaakseni vei joku 13 kaupungissa? Ruoste ei ainakaan siinä omassa pelissä ollut mikään ongelma. Tosin se oli silloin joku reilu 10v vanha peli. Mitä noita muita on nähnyt niin aika paljon on eroja missä kunnossa ne on. Osa on läpimätiä ja osassa ei ole ruostetta. Vahva veikkaus, että jos noita pesee vaan talvisin suolamoskat pois niin ongelmaa ei ole, mutta harva niin taitaa tehdä.
Eikä Terracanilla ole myöskään ihan kauheasti tekemistä Pajeron kanssa mitä porukka kuvittelee. Se moottori on Kian kuorma-autosta ja samasta pelistä peräisin on myös se taka-akseli. Taka-akselissa on vielä kitkalukko, joka ainakin omassa pelissä toimi todella hyvin. Offipalikoita on kohtuu vaikea saada siihen. Korotus oli todella halpaa jos 2" korotus jousilla riittää. Ne maksoi luokkaa 150e. Asennus onnistui nopeasti. Edessä vääntösauvat. Samalla siitä tuli paljon parempi peli ajella ja traileriakin oli parempi vetää kun se perä ei ole enää löysä.