Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 15.04.2017, 19:50
kuppe:n Avatar
kuppe kuppe ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.11.04
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 77
Perusasetus

Leka ja joku kova, tarpeeksi pitkä tuurna. Esim kallioporan pätkä. Hyvän tuurnan saa myös ostamalla halvan vääntövarren ja katkaisee nivelen pois. Tarpeeksi kova ettei energia mene omaan litistymiseen.
Sillein että pääsee lyömään auton sivulta. Kaveri ottaa isoilla pihdeillä "tuurnasta" kiinni.
Kunnolla kun pääsee lyömään niin lähtee.
Jos FL tai Z-200 tms ja kyse taittosylinteristä niin alapäässä 30mm häränsilmälaakeri.
Jos nosto niin muoviheloilla.
Silloin jumissa korvallisen pitkästä teräsholkista.
Laita vaikka kuvaa paikasta, näiden kanssa lähes päivittäin tekemisisissä.
__________________
www.kylmakuusisto.fi
Kylmäkoneet ja perälaudat kuntoon Kuopiossa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
VARARENGAS JUMISSA TARO59 Tekniikka & Jutustelu 8 02.08.2013 16:37
Navat jumissa holtom Tekniikka & Jutustelu 18 10.03.2013 17:47
Pultti jumissa Ewerglade Tekniikka & Jutustelu 1 15.06.2012 13:16
Ferrari jumissa! offi-mies Linkit 6 22.12.2007 22:44
konepeitto jumissa Vuosimallit 1968-1982 1 25.04.2003 11:29


Sivu luotu: 23:36 (GMT +2).