![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Leka ja joku kova, tarpeeksi pitkä tuurna. Esim kallioporan pätkä. Hyvän tuurnan saa myös ostamalla halvan vääntövarren ja katkaisee nivelen pois. Tarpeeksi kova ettei energia mene omaan litistymiseen.
Sillein että pääsee lyömään auton sivulta. Kaveri ottaa isoilla pihdeillä "tuurnasta" kiinni. Kunnolla kun pääsee lyömään niin lähtee. Jos FL tai Z-200 tms ja kyse taittosylinteristä niin alapäässä 30mm häränsilmälaakeri. Jos nosto niin muoviheloilla. Silloin jumissa korvallisen pitkästä teräsholkista. Laita vaikka kuvaa paikasta, näiden kanssa lähes päivittäin tekemisisissä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
VARARENGAS JUMISSA | TARO59 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.08.2013 16:37 |
Navat jumissa | holtom | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 10.03.2013 17:47 |
Pultti jumissa | Ewerglade | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.06.2012 13:16 |
Ferrari jumissa! | offi-mies | Linkit | 6 | 22.12.2007 22:44 |
konepeitto jumissa | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 25.04.2003 11:29 |