![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
|
|
|||
|
|||
![]() Unicef ja Punainen Risti kerää rahaa esim. lasten rokotuksiin. Kuulemma parilla kympillä jo saahaan liuta afrikkalaisia rokotettua. Jos euroopan elintasopakolaisiin käyttämät rahat olis rokotustilillä, taitas kaikki lapsoset Afrikassa saada piikkiä ja sapuskaakin jonniin verran? ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oma käsitys on, että toimiva yhteiskunta lähtee aktiivisista ja tiedostavista kansalaisista. |
|
|||
|
|||
![]()
Onhan niissä maissa tosi aktiivista porukkaa, öitä myöten picupeiila konetuliaseiden kanssa ammuskelevat kaikkea liikkuvaa ja liikkumatonta.Jos nää sotahullut aseelliset sitä sun tätä edustavat joukot saataisiin lopettamaan, niin voitais edes puhua yhteiskunnasta. Sitten myö tosi viisaat voitais mennä esim. savannille kertomaann , että miten heidän pitää olla ja elellä ja aloittaa erillaisia työllistäviä (luultavasti naisia, kun jätkät ei oikein viiti) projekteja ja yrityksiä. Aika vaikea yhtälö ainakin mulle!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201...85444_ul.shtml Itse olen pitänyt hyvänä senkaltaista aktiivisuutta mitä on saaristokunnissa, joissa asuu paljon äidinkielenään ruotsia puhuvia. Hoitavat hommansa vaikkei paikanpäällä ole massiivisia yhteiskunnan rakenteita. Joku pieni saaristokunta voi olla vähän karu paikka kuten savannikin. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kunnioitan heitä ja samaa asennetta löytyy myös itärajanpinnassa tarpeeksi pohjoisesta eivät näe ongelmaksi vaikka joku pöljä laatiikin lait joita voi oikein mitenkään täysipäinen ihminen edes tajuta. |
|
||||
|
||||
![]()
Hitlerin uunit vaa tulille perkeles !
|
|||
|
|||
![]()
Kun nuoret miehet lähtee sotaa pakoon ja jättää naiset ja lapset vaikkapa Isikselle orjiksi yms. ne on rintamakarkureita, jotka tuomittiin jopa ammuttiin Suomen sodissa. Kansan suussa ne oli käpykaartilaisia. Onko nää pelkurit sitten taatelikaartilaisia ?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|