![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllä mä ne navat taidan kääntää,miten noi traction barit kannattaa laittaa runkoon kiinni,oisko Swamberilla kuvia toisesta päästä miten on toteutettu,entä toi napojen kääntö pitääkö navat ensin purkaa vai? Miten paksusta kannattaa tehdä noi tractionin kiinnitys laipat,aattelin vaan kysäistä kun itse pystys töissä tekeen FE 4mm lyömällä,ei kato perkele laseri miehet oo töissä kuin aamuisin ja ite oon ens viikon yövuorossa ja pitäis saada ens viikolla auto kuntoon! Edited by - PatrolAss on 27/02/2005 09:51:55
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
spoa sj:hin | HELLE | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.08.2007 22:02 |
M: Patrolli, spoa ym. | JKY | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 19.04.2007 21:23 |
soa/spoa? | tolavi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.03.2007 22:01 |
HJ61 spoa | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.07.2004 17:20 | |
SPOA vai vinssi | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 12.01.2004 08:41 |