Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.02.2005, 09:50
PatrolAss PatrolAss ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 11.07.04
Sijainti: Nivala, .
Viestit: 291
Perusasetus

Kyllä mä ne navat taidan kääntää,miten noi traction barit kannattaa laittaa runkoon kiinni,oisko Swamberilla kuvia toisesta päästä miten on toteutettu,entä toi napojen kääntö pitääkö navat ensin purkaa vai?

Miten paksusta kannattaa tehdä noi tractionin kiinnitys laipat,aattelin vaan kysäistä kun itse pystys töissä tekeen FE 4mm lyömällä,ei kato perkele laseri miehet oo töissä kuin aamuisin ja ite oon ens viikon yövuorossa ja pitäis saada ens viikolla auto kuntoon!




Edited by - PatrolAss on 27/02/2005 09:51:55

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
spoa sj:hin HELLE Tekniikka & Jutustelu 6 11.08.2007 22:02
M: Patrolli, spoa ym. JKY O/M/V Ajoneuvot 3 19.04.2007 21:23
soa/spoa? tolavi Tekniikka & Jutustelu 3 14.03.2007 22:01
HJ61 spoa Tekniikka & Jutustelu 15 14.07.2004 17:20
SPOA vai vinssi Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 29 12.01.2004 08:41


Sivu luotu: 21:54 (GMT +2).