![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Tänään kävi suhina Excel taulossa......
Tietyillä järjestelyillää.....Eläkkeelle siirtyminen mahdollista jo tänään...51v. Ja X-vuotta ennen kuin eläkettä aletaan maksaa mulle
![]() ![]() Koskaan et voi tietää minkä ikäisenä eläkkeelle pääset...... ![]() ![]() ![]() Luotatko eläkeyhtiöihin ja yhteiskuntaan sekä politikkojen kautta Suomaliaan?????? Kannattaa järjestää oma eläke foundation..... ![]() ![]() ![]() Mitä nuorempana niin sen parempi..... ![]() ![]() ![]() Mä aion jäädä eläkkeelle ennekuin kuolen...... ![]() ![]() ![]() Että ehtis edes muutaman vuoden tai vaikka pitempään nauttii vapaaherruudesta..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laskenta pohjana 2000€/kk eläkeikään..... arvaten 15v. Ja kärsii vielä rakennuttaa Kastellitalojen noin 100m2 talo mantereeseen, saaren viereen , avaimet käteen perusteella..... ![]() ![]() ![]() Ja Eläkeiän saavutettuani en elä edes niin vanhax et rahat loppuis.... ![]() ![]() Kaiken tän mahdollistaa sijoitushuoneistot jotka hakkaa joka kuukausi... ![]() Ja jää vielä janttereillekin jotain..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ps. Ja metsätuotot ei oo edes täs laskelmassa......ne on extraa..... ![]() ![]() ![]() Ja 26v sitten päätin et jään 50v eläkkeelle.........tosin ei ihan onnistunut Suomalian valtion johdosta...... Nyt käy. Päätetyn päivän jälkeen....1v,3kk ja 17pv. myöhäs..... ![]() ![]() ![]() Mut mua ei haittaa...... ![]() ![]() ![]() Ja tän päivän jälkeen saa tehdä töitä vielä jos huvittaa, jos niistä maksetaan niin paljon että se korvaa menetetyn vapaa-ajan.... ![]() ![]() ![]() !!!!! MÄ JÄÄN ANSAITTUUN PÄIVÄVUOROON !!!!!! Tosin se on ihan eri juttu kun normi "päivävuorolaiset"........ ![]() ![]() ![]() Ja oikeesti pistää vihoikx ku on ollut niin kiirettä ettei oo ehtinyt pyöräyttään k.o taulukkoo kohilleen..... Onnex tänään oli..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mä meinaan nukkuu aamulla niin pitkään ku nukuttaa...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Syödä aamupalat rauhassa kotona auringon noustessa.......toisin ku kiireisessä työelämässä joutu veteleen autossa työmatkalla..... ![]() ![]() ![]() Ja tän jälkeen punnitaan mitä huvittaa alkaa tekeen...... ![]() ![]() ![]() Tosin mä en vieläkään tiedä mitä mä ISONA haluun tehdä....... ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 18.03.2017 18:18 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyvä mieli 2016 | perkei | Chit-Chat | 242 | 30.12.2016 12:40 |
Mistä tulee hyvä mieli? | Porvoon Hilma | Chit-Chat | 90 | 15.04.2016 17:50 |
Karkotetulla taparikollisella on paha mieli | VonLeka | Chit-Chat | 5 | 29.05.2010 10:51 |
Nallen outo mieli... | Nalle | Chit-Chat | 7 | 11.06.2005 10:04 |
Orastava paha mieli :( | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 06.09.2004 10:52 |