![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Hyvin todennäköisesti löytyy tyyppikilven alimmalta riviltä lopusta teksti R151F. Itse en ainakaan sitä löytänyt laatikkoon stanssattuna, voi tiettysti olla, että niin vahva oksidikerros jo päällä, että siksi en sieltä löytänyt ![]()
Viimeksi muokannut Marso : 13.03.2017 07:35 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Vahva tunne, että laatikko ei ole alkuperäinen. Sillä ei sinänsä ole mitään merkitystä. (irtolaatikosta löysin vain jakiksen päältä stanssauksen "8F 1663" Kuvailempa ongelmani tarkemmin: Minulla on kaksi laatikko+jakis pakettia. Toinen autossa, toinen varastossa. Voivat olla pöyreälamppuisesta ja/tai kanttilamppuisesta. Tarkoitus olisi laittaa välitys tuohon varastossa olevaan jakikseen ja sitten vaihtaa vain jakis autoon. Kysymys kuuluukin sopivatko uudemmat ja vanhemmat jakikset ja laatikot ristiin? Ts. onko nämä minun kaksi laatikkopakettia keskenään identtiset. Olen jostakin lukenut, että vanhemmassa mallissa ei olisi tiivistettä laatikon ja jakiksen välissä tai jotain... Esim oletetaan tilanne, että autossa on uudemman mallin laatikko ja yritän laittaa siihen vanhan mallin jakiksen. Tulipa siitä vaikeaselkoinen. Löytyykö laatikosta fyysistä merkistää/ominaisuutta, josta sen mallin voisi tunnistaa? |
|
|||
|
|||
![]()
Saisitko kuvaa laitettua, niin voisi vertailla tuohon omaan? Vaikka molemmilta sivuilta ja takaa?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() lainattu ih8mudin voorumilta: Date code on the transfer case is formatted: Y M SSSS Y= last digit of year (4 is '74, 84, 94...) M= month (A= Jan, B= Feb....) SSSS= serial number that month. 0001is the first case that month, 1901 is approx the one thousand ninehundredth case that month. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |