Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 12.03.2017, 08:47
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.949
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
20-25% on mmj kuorimisessata on hyöty .Kaapelin hinta on noin 900e/t ja kuparin noin2500-3500/t,Ei tämä muuten kiinnosta mutta kun on varastossa 840 neliöistä narua hiukanpätkä.
Saa olla tosi järee laite korkkarikaapelin kuorimiseen. Ei kannata alkaa rakentaa laitetta ellei ole jatkuvaa käyttöä. Tuollainen laite kerran kunnostettiin käytöstä poistetusta eikä siitä järin luotettavaa saatu kun teriä sai säätää ihan koko ajan tai muuten vehje veti ittensä aivan jumiin. Moottorissa pitää olla meinaa voimaa vaikka kelapukilta kaapelia ajaisit. Paras ois jos saisit poltettua eristeet ja vaipan pois mutta siitä ei pollisiit/ympäristöviranomaiset tietenkään tykkää. Toinen on tehä siitä 50-100cm pätkiä, ajaa sahalla (sirkkeli vaikka) pitkittäin johtimeen asti kuori halki 2-4:stä kohtaa ja kammeta sitten vaipat irti johtimesta. Nollalankoja voi sitten nyppiä kuorista talteen sen mukaan miten jaksaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
juonto vinssin suunnittelua 0ltzi Chit-Chat 37 05.08.2014 22:02
Ostetaan Kaapelin liitinten suojakumeja, mistä? x-pj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 28.11.2011 23:35
Tallin ja katoksen suunnittelua osilpi Chit-Chat 0 16.11.2009 21:07
sytkän suunnittelua... mauno Tekniikka & Jutustelu 12 15.01.2007 14:04
Lämmityslaitteen suunnittelua ja rakentamista Shuttle Tekniikka & Jutustelu 7 11.09.2005 18:20


Sivu luotu: 08:46 (GMT +2).