Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2017, 12:06
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 405
Perusasetus

Leima tuli maanantaina. Savut tippui STP:n injector cleanerin jälkeen alle yhden ja ö-lauhduttimen liitos mutterin kiristyksen jälkeen ei öljytkään valunut ulos.

Mutta on se hidas tällä tekniikalla lappu lattiassa ja tuntuu ettei kulje mihinkään. 87km/h tais olla huippunopeus. Ihmettelen miten näissä on vetokoukku kun hyvä että itsensä jaksaa ylämäen kivuta ylös kunnialla..

No ei vauhti vaan se matkan teko, ja saa ajaa pidempään eiks se oo hyvä asia

__________________
@merc80s_benz

Viimeksi muokannut vuorimies : 08.03.2017 12:08
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.03.2017, 14:16
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Voinet kuvitella kuin toi mun pitkä liikahtaa, 255/85 R16 mutikoilla

https://vilkutin.1g.fi/kuvat/GEE/IMG...711-WA0019.jpg




Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuorimies Näytä viesti
Leima tuli maanantaina. Savut tippui STP:n injector cleanerin jälkeen alle yhden ja ö-lauhduttimen liitos mutterin kiristyksen jälkeen ei öljytkään valunut ulos.

Mutta on se hidas tällä tekniikalla lappu lattiassa ja tuntuu ettei kulje mihinkään. 87km/h tais olla huippunopeus. Ihmettelen miten näissä on vetokoukku kun hyvä että itsensä jaksaa ylämäen kivuta ylös kunnialla..

No ei vauhti vaan se matkan teko, ja saa ajaa pidempään eiks se oo hyvä asia
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.03.2017, 14:23
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 405
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Voinet kuvitella kuin toi mun pitkä liikahtaa, 255/85 R16 mutikoilla

https://vilkutin.1g.fi/kuvat/GEE/IMG...711-WA0019.jpg
No joo! Kyllä mullakin vielä toivoa on, ensinnäkin ruuvia auki pumpusta, mutta vielä ennen sitä värkätä toi kaasuvaijeri niin että vetää kaasun auki eikä vaan puoleen väliin niin kuin nyt.

Selittää vähän huonoa kulkua, katsotaan miten muuttuu. Tästä meinaan puuttuu toi alkuperäinen vipukaasupoljin hässäkkä ja on korvattu w201sen vaijerikaasulla
__________________
@merc80s_benz
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.03.2017, 16:56
Bässi Bässi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.11.16
Sijainti: Sipoo
Viestit: 39
Perusasetus

Mun lyhyt versio om606 liikahtaa aika kivasti, nastarenkailla loivaan ylämäkeen Speedhutin mukaan 9.3sek 0-100km/h. Tiä pitäskö ens talvena vielä laittaa lisää heposia kun on niin hauska
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.03.2017, 20:50
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 405
Perusasetus

Mulle tuli tuo 617 kius kaverin geestä kun se hommas kans 606sen mekaanisella pumpulla.

Saihan tuon kulkemaan nyt jokseenkin siedettävästi kun sääti kaasupoljinta niin että liikkuu vaijeri vähän pidemmälle.
__________________
@merc80s_benz
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.03.2017, 09:43
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Vajaalla kaasun liikkeellä saa savut kuriin, ja silti ottaa kierroksia.

Kuten tässäkin tais olla.
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.03.2017, 12:46
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 405
Perusasetus

Geessä ei toiminut polttoainemittari, anturi korjattu jo aiemmin. Noo löytyi toinen mittari jossa lasi on saanut varmaan rälläkän kipinää tai jotain, mutta toimii muuten.
Vaihtamalla paranee, sisukset tuli vaihdettua päikseen ja taas toimii





Kerran meinaan jäi tienpäälle ja ainakin tämä kone oli todella hankala ilmata tai ilmauspumppu ei vaan toiminut, no jos nyt tietäis jatkossa paljonko ainetta.
__________________
@merc80s_benz
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.06.2017, 12:34
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 405
Perusasetus




Takakulma pala on aika heikkolaatuinen ja vähän ohuempaa kuin sivupaneeli, joka on muutenkin laadukkaamman oloinen. Näistä kyllä tulee varmasti kuitenkin ihan hyvä lopputulos, ainakin parempi kuin ruosteiset ja ruttuiset vanhat.
__________________
@merc80s_benz
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 23.06.2017, 12:37
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 405
Perusasetus

Ja esabbi tuli hommattua liimaamiskoneeks..
__________________
@merc80s_benz
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 01.07.2017, 12:44
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 405
Perusasetus

Tänää sain kaverin avustuksella sivulasit irti. Tiiviisteen alla ei yhtään ruostetta! Toivottavasti tuulilasin aukko näyttää samalta.

Takaovenlasi ei lähtenyt millään irti, käytössä fairyvesi ja narut sekä imukuppi, mutta ei mihinkään..

Tossa sivulasin aukko:

__________________
@merc80s_benz
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 01.07.2017, 20:28
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuorimies Näytä viesti
Tänää sain kaverin avustuksella sivulasit irti. Tiiviisteen alla ei yhtään ruostetta! Toivottavasti tuulilasin aukko näyttää samalta.
Vahvasti epäilen, tuntuu olevan ensimmäinen paikka joka ruostuu...
Kuvassa on yksi konsti irrottaa lasi. Eli käännetään tiivistettä ja tungetaan väliin peltiä tms. Kun puolet tiivisteestä on irti, niin lasi lähtee työntämällä. Minä käytin tuulilasiin, mutta luulisin takaoven lasin lähtevän samalla tavalla.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20170325_192804.jpg‎
Views:	343
Size:	117,8 Kt
ID:	79660  
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 02.07.2017, 09:54
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 405
Perusasetus

Takalasi sekä tuulilasi lähti myös suht helposti irti. Kaveri työnsi alakulmista sisältä ja itse vedin imukupilla alareunasta keskeltä ulkopuolelta, takalasi lähti nätisti mutta tuulilasi meni rikki, tais vaikuttaa kun oli jo valmis halkeama lasin reunassa. No saapahan syyn ostaa kirkkaan uuden lasin..


__________________
@merc80s_benz
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki SJ 413 kunnostelua metsästyskäyttöön BillyJoe Maasturiprojektit 50 12.12.2020 12:17
v6 haperon kunnostelua nkpaja Maasturiprojektit 39 24.05.2015 23:42
Myydään geen murrokset kekka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 30.07.2013 17:45
Huuto geen osia risukärsä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.06.2012 16:39
O: geen levikkeet O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 14.02.2007 15:22


Sivu luotu: 05:06 (GMT +2).