![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Myydään Kuvia oottelenMyydään |
|
|||
|
|||
![]()
jos saleksin mielestä hän on antanut toimivan osoitteen niin??
|
|
|||
|
|||
![]()
No sen verran jos aattelet et ota commin perästä POIS pois niin sit tulee. Laitoin ihan sen takia kun tahtoo kaikenmaailman spämmiviestejä tulla kun laittaa foorumille sähköposti osoitteen vaikka on kyllä gmailissa kiitettävän hyvä roskapostinsuodatus.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mites Tälläinen sopii 4wd Toyota hilux ln65 mallin perään ? .
|
|
||||
|
||||
![]()
jeesataan vähän kaveria, tällaiset on mulle lähetetty myyjältä - tuskin kukaan suuttuu jos laitan yleiseen jakoo ?
eli ei sovi ainakaan LN65 malleihin , ne on ihan erilaiset Itse veikkaisin olevan takaveto lyhythyttisen palat, koska nelikon pullistukset puuttuu kaarista ja pyöräkaariaukko on verrattain keskellä , vrt etu- ja takapeltiosa lähes yhtäpitkät , kun taas LN110 extracab hytin ja takarenkaan välinen osa on selkeästi lyhempi kun takarenkaan ja takapuskurin välinen osa. Noista näppärä kaveri kyllä nakuttelee sopimaan myös extracäppiin tai nelikkoon , varsinkin jos käyttää jotain pultattavia levikkeitä. Ihan hemmetin paljon helpompi noista on tehdä kun levytavarasta... -Itellä ei oo aikaa ja kun toi kaikista kipeimmin haussa ollut kuskin puolen hytinkulma puuttuu, niin multa jää hakematta.
Mä en jätä mitään hiilijalanjälkeä...mä ajan autolla kaikkialle.... Viimeksi muokannut KooPee : 05.03.2017 17:41 |
|
||||
|
||||
![]()
Kylläpä oli kuvat tiukassa....no hyvä että oli epäsopivat
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Vitaran pitkämalli takalokasuojan korjauspellit | hemmobj40 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.10.2015 22:04 |
Ostettu chevy c10 korjauspellit | kiimalainen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 05.08.2015 15:20 |
Blic korjauspellit... | jyrden | Chit-Chat | 1 | 28.12.2014 23:12 |
Vetokoukun sopivuus Hilux Surf/4-runner/Hilux/Taro | habahaba | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.02.2014 07:07 |
Ostetaan Hilux/taro pakosarja turbolle/koko turbopaketti | _uusitalo_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.07.2012 19:58 |