|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#451
|
||||
|
||||
Eberi hydronic d10w
Saako lukon aukaistua kotikonstein? |
#452
|
||||
|
||||
Tässä hydronic 10:n ohje:
Delete fault memory Condition: An electrical connection exists from terminal 15 (ignition) to the module timer, 12-pin connector, chamber 10. • Correct cause of fault. • Press button c –> The heater is switched on. (liekin kuva) • Press button a,(kello) keep it depressed and then press button p within 2 seconds. The module timer is now in the „Enquire fault memory“ program. • Switch off ignition (terminal 15). • Simultaneously press button a (kello) and button p, in addition, switch on the ignition (terminal 15) and wait until the following appears in the display. After ignition „ON“ the following appears in the display: Display flashes, heater symbol does not flash • Switch the heater off and on –> the control box is unlocked, the heater restarts. |
#453
|
||||
|
||||
Täshän ei ole kelloa kun on scanian väylässä. Ei taida onnistua kotikonstein.
|
#454
|
||||
|
||||
Herjaako se välittömästi lämmitin vikaa kun kapulasta yrittää käyntiin?
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#455
|
||||
|
||||
Kyllä
|
#456
|
||||
|
||||
Sulake nro 38 (15A) palanut, ja luultavasti lämmittimen puhallin on jumissa, mikä taas voi käräyttää lämmittimen aivot.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#457
|
||||
|
||||
Sulake todellakin palannut, puhallin pyörii kevyesti, toimi n.15min ja sulake paloi uudestaan.
|
#458
|
||||
|
||||
Otappa aivot irti ja katso notta onko siinä hartsin pinnassa halkeamia tai mitään jälkiä ylikuumenemisesta. Se pinta on tasaisen kiiltävä jos kaikki on kunnossa.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#459
|
||||
|
||||
Kunnossa on, kokeiltu toisilla aivoillakin.
Edit: Siis aivot. Viimeksi muokannut SptV : 27.02.2017 23:12 |
#460
|
||||
|
||||
Mahtaa olla puhaltimessa vika, ei siellä oikein muu polta sulaketta kuin fööni tai aivot. Itellä ei ainakaan ole tullu vastaan. 15 minuutin kohdalla siel on täys hönkä päällä, niin voi hyvinkin puhallin narahtaa kiinni, tai haukata niin paljon virtaa että sulake paukkuu.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#461
|
|||
|
|||
Ite en ainakaan saanu yhtään webastoa/eberiä toimimaan alle 20A sulakkeella 15A kesti ja käynnisty normaalisti, mutta hetken toimittuaan poltti sulakkeen
Siihen vielä vanhentuneet johdot, niin vois kokeilla 20A sulaketta, jos siellä on oikeaa vikaa napsahtaa se 20A samalla tavalla kuin 15A, mutta kestää pidempään ja onhan se puhaltimen moottorikin varmasti alkanyt ajastaan ryytymään kuivuuttaan tai ihan vaan pölystä laakereissa Onko kukaan kokeillut kuinka todellisia noi amppeerit on sulakkeissa? Tuntuu, et alkuperäiset 90 lukuset sulakkeet kun pettää, niin niitä alkaa menemään järkejään vaikka se ensimmäinen on palanut ilman vikaa ja ihan virtapiuhan runkoon tökkäsyyn
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#462
|
||||
|
||||
Oon kyllä oppirahat maksannu sulakekokoa kasvattamalla.
|
#463
|
|||
|
|||
Meinaat, että 5amp lisää voi polttaa koko auton jos siellä on oikari jossain tai puhallin leikkaa lämmetessään kiinni
Siinä oon kyllä samaa mieltä, et jos 10 ei kestä ja vikaa ei tiedetä, niin 30 varmasti on haitallinen
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#464
|
||||
|
||||
En, mutta meinaan et jos puhallin polttaa 15ampin polttamatta aivoja, niin mitä tapahtuu 20ampilla.
|
#465
|
|||
|
|||
Lainaus:
Niijjoo en niitä aivoja ees tullut ajetelleeksi Nehän voi olla laskettu materiaaleista niin ohuiksi, että jotain kärähtää isommilla virroilla, tosin jotkut väittäät, että sulakkeesta menee läpi virtaa vaikka 80amp ja sulake ei rajoita kulkevan virran määrää Se webasto on tietysti sellaisessa paikassa ja siten tehty ettei puhaltimelle pysty releen läpi syöttämään virtaa erillisellä sulakkeella, Eli kokeilun vuoksi virittelisi aivot sytyttämään lampun ja vetämään puhaltimelle asennetun releen kelan ja siihen vaikka kokeksi se 15amp sulake Jos puhallin ei kestä sillä 15amp sulakkeella kokeilee nostaa amppeereita ja vieläkin palaa pelkkä puhaltimen sulake, niin löytyy vikakin
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#466
|
||||
|
||||
Lainaus:
Mutta tosiaan, onhan siellä vesipumppukin mikä voi polttaa sulakkeen. Harvemmin, mutta mahdollista.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 02.03.2017 21:35 Perustelu: Poistettu väärää tietoa. |
#467
|
||||
|
||||
Lainaus:
Pumppuhan on magneetti vetonen? Viimeksi muokannut SptV : 02.03.2017 21:51 |
#468
|
||||
|
||||
Joo, pumppu on magneettivetoinen. Siinäkin kun tulee tunnit täyteen ni alkaa renaamaan.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#469
|
|||
|
|||
Mulla on eberi d5w eaytronic r+ joka lakkas toimimasta, ei käynnisty napista, eikä kaukosäätimestä. Säätimen näyttöön tulee vika, conp.
Hypytin 12V keltaseen herätepiuhaan ja läks lämmitin toimimaan. Onkohan tuo vastaanotin nyt kärähtänyt? Virrat sinne asti tulee mutta herätettä ei ulos, ilmeisesti vastaanottimeen on kytketty joku lämpöanturikin, pystyykö se aiheuttaa tällasta? |
#470
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ei pitäisi vaikuttaa millään tavoin käynnistys virtaan. Eli uskoisin tuon kaukosäätimen boxin olevan rikki, jos kerta suoralla virralla toimii ok. Voin olla väärässäkin...
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 |
#471
|
|||
|
|||
Lainaus:
Viimeksi muokannut Juigex : 05.03.2017 23:08 |
#472
|
|||
|
|||
Mistäs kannattaa eberspächer tai webasto ostaa. Volvo v50 d5 aut. tartteis yhden. 5kw vehje hakusessa ja mieluiten plug&pray tyylisellä sarjalla.
https://www.standheizungs-shop.de/St...-::145520.html Tuolla ois yksi, mutta löytyykö muualta edullisemmin |
#473
|
|||
|
|||
Miten tuollainen vaihtoehto www.teplostar.fi binar5 kuka uskaltaa tunnustaa kokeilleensa
|
#474
|
|||
|
|||
Mietin kanssa muutama viikko sitten että kokeilisiko binaria, nyt pari viikkoa ollut käytössä ja hyvin on toiminut sen ajan. Siinä setissä tuli aika hyvät tarvikkeet asennusta varten, mä jouduin vesiletkua ostamaan vähän lisää. Nyt harkitsen vielä että investoisiko puhelinohjaukseen..
|
#475
|
|||
|
|||
Mulla olis kans Volvon d5 tarve uusia lämmitin vanha on kuulemma ihan romuna kuoret piirikortti ym.rikki Autosalvan diaknoosin mukaan, korjaus kustantaa 1500€ +uuden lämmittimen ohjelmointi auton järjestelmään uskokoon kuka haluaa...minä en! Mietin vaan miten tuollainen vebasto ym. Kävisi Volvoon alkuperäisen paikalle
|
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Eberi & Webasto osia. | Zamppa | O/M/V Muut | 33 | 10.03.2012 11:39 |
"M"eberi webasto ardic | sähköarska | O/M/V Muut | 39 | 24.02.2011 17:11 |
Eberi/Webasto puhelinohjaus? | Numppa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.11.2008 21:49 |
O: Webasto tai Eberi | Td5 | O/M/V Muut | 2 | 01.12.2005 21:15 |
O: webasto/eberi bensapumppu | O/M/V Muut | 4 | 10.10.2005 11:08 |