![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Jep kisassa kerkes hyvin vaihtaan pari vetaria.<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
Korjaus aika oli silloin puolituntia. Ja sentakia vaihdettiin hiluksiin ku meni radat niin pahoiksi että tota hj:n malmi määrää ei enään oikein saanu kiipeen niin isojen kivien yli<img src=icon_smile_dead.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_dead.gif border=0 align=middle> ehjänä ja siinä oli vaan jokku 39.5/15 ja 15 leveet svampperit. Jaa niin ja vähän vaan turbo myllystä lisätty syöttöö.<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Viimesenä vuonna kun sillä ajettiin niin ei tainnu tulla yhdestäkään kisasta ehjänä kotiin. Muistan serenan kisastakin kun ei mennyt kun kumpikin etu vetari, takavetarin pultit poikki (vetari lensi lepikkoon) ja taka lukon kytkentä holkin kynnet poikki. Ei meinaan vetäny yksikään pyörä sen jälkeen.<img src=icon_smile_dead.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_dead.gif border=0 align=middle> Toi juttu on mulla jossain videollakin mistä kuulee hyvin kun alkaa vetolinja poikiin <img src=icon_smile_approve.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_approve.gif border=0 align=middle> ja ei mene montaa sekunttia. ######################### Tää on ihan helpporeitti. ######################### Edited by - Tojo4wd on 25/02/2005 19:57:16 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| OFF ROAD DRIVE -LEHDEN FORMULA OFF ROAD NUMERO | myllis | O/M/V Muut | 7 | 15.02.2007 22:56 |
| Bad road | Chit-Chat | 26 | 08.11.2006 19:29 | |
| END ROAD | Repro | Linkit | 0 | 15.09.2005 16:27 |
| V TMK Off Road, 2.10 klo 11:00 | baxxter | Tapahtumat | 35 | 07.10.2004 07:18 |
| OFF ROAD | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.06.2004 10:30 | |