Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 25.02.2005, 19:55
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.237
Perusasetus

Jep kisassa kerkes hyvin vaihtaan pari vetaria.<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
Korjaus aika oli silloin puolituntia.
Ja sentakia vaihdettiin hiluksiin ku meni radat niin pahoiksi että tota hj:n malmi määrää
ei enään oikein saanu kiipeen niin isojen kivien yli<img src=icon_smile_dead.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_dead.gif border=0 align=middle> ehjänä ja siinä oli vaan jokku 39.5/15 ja 15 leveet svampperit.
Jaa niin ja vähän vaan turbo myllystä lisätty syöttöö.<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
Viimesenä vuonna kun sillä ajettiin niin ei tainnu tulla yhdestäkään kisasta ehjänä kotiin.
Muistan serenan kisastakin kun ei mennyt kun kumpikin etu vetari, takavetarin pultit poikki (vetari lensi lepikkoon) ja taka lukon kytkentä holkin kynnet poikki.
Ei meinaan vetäny yksikään pyörä sen jälkeen.<img src=icon_smile_dead.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_dead.gif border=0 align=middle>
Toi juttu on mulla jossain videollakin mistä kuulee hyvin kun alkaa vetolinja poikiin
<img src=icon_smile_approve.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_approve.gif border=0 align=middle> ja ei mene montaa sekunttia.

#########################
Tää on ihan helpporeitti.
#########################


Edited by - Tojo4wd on 25/02/2005 19:57:16
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OFF ROAD DRIVE -LEHDEN FORMULA OFF ROAD NUMERO myllis O/M/V Muut 7 15.02.2007 22:56
Bad road Chit-Chat 26 08.11.2006 19:29
END ROAD Repro Linkit 0 15.09.2005 16:27
V TMK Off Road, 2.10 klo 11:00 baxxter Tapahtumat 35 07.10.2004 07:18
OFF ROAD Tekniikka & Jutustelu 2 15.06.2004 10:30


Sivu luotu: 04:16 (GMT +2).