Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.02.2017, 12:51
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 Näytä viesti
Enhän minä ole väittänyt ettei mitään vaatimuksia pitäisi olla. Taksin ajamiseen tarvii ajokortin ja jos välttämättä halutaan niin jonkinlainen kurssi lisäksi. Ei sitä sen monimutkaisemmaksi tarvitse tehdä. Ei se sitä tarkoita, että kaikki alkaisi ajamaan taksia, mutta olisi siihen ainakin mahdollisuus. Hinta/määrä sääntely on se mitä en ymmärrä, kyllä kysynnän ja tarjonnan laki pitäisi ratkaista hinnan ja tarjonnan. Edelleen suurin osa aloista toimii siten, esimerkiksi putkimieheksi saa alkaa kuka vain. Jos ammattitaito ei riitä, niin työtkin loppuu yleensä melko nopeasti.

Tuo museotaksi on minustakin väärin, kyllä samalla alalla pitäisi olla kaikille samat säännöt.
No tässähän juuri itse sanoit erään perustelun juurikin määräsääntelylle.
Jos vaikka helsinkiin laitetaan 3000 uutta innokasta taskiyrittäjää ni miten kuvittelet siinä käyvän tulotasolle? Elä vastaa, minä sanon ihan suoraan... sen jälkeen siellä ei kukaan hanki yhtään mitään. Toisekseen, määräsääntelyllä ja muilla velvoittetilla taataan se että sen taksin saapi vaikka su yönä klo 03.55, oli se yrittäjälle kannattavaa tahi ei.
Hinta on sitten se minkä valtioneuvosto sanelee, tällä hetkellä... ala jos vapautetan niin käsi ylös moniko lähtisi su yönä "töihin" klo 3.55, 9€+1,57€7km tahi 45,90€/h. Mä vaan kysyn..
Ala jos/kun vapautetaan niin sitten se hinta on se minkä taksi sanoo, ja maksa tai itke ja maksa....
Kannattaa varoa mitä haluaa ettei saa mitä on tahtonut...
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 15:18 (GMT +2).