![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Minkä takia laittaa toi erillinen paineenrajoitusventtiili, kun näyttäisi tuossa käsiventtilin rugossa olevan jo valmiina paineenrajoitus? Vai katoinko ihan väärin?
__________________
-MMC- |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Oishan tuossa tupla varmistus ainakin ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No niin, nyt sain jo todella hyviä neuvoja ja huomiota puhelimessa, kiitokset siitä Reijolle
![]() Tiivistettynä (jos nyt vain kaiken muistan tällä hetkellä): - tankin sijoitus suhteessa pumppuun ei tule toimimaan, tankki on periaatteessa alempana kuin pumppu eli pumppu tehnee käytännössä tyhjiön kun yrittää pumpata öljyä. Ongelmia tulee viimeistään kylmällä tai kun auton nokka pystyssä. - imupuolelta turha suodatin pois, ehkä sihti tilalle (kuten jo aiemmin Mika_T:kin jo mainitsi aiheesta) - ylimääräinen rajaventtiili turha, ei muuta kuin pois, säätö käsiventtiilin rajalla (kuten Tapsalakin jo mainitsi) - lämpömittari tankkiin - painemittarin mittauspiste väärässä paikassa, pitää olla käsiventtiilin ja vinssin välissä Letkutuksista ja putkituksista juteltiin että periaatteessa suunnitelmat pitäs toimia eli 3/4" letkut painepuolelle, vinssille pitäs riittää 1/2" letkutkin. Paluupuolelle 1" putki. Tuo tankki on isoin juttu eli siihen ongelmaan pitää keksiä ratkaisu. Juteltiin joko erillisestä siirtopumpusta joka varmistaa että kun pumppu kytketään on sillä öljyä tarpeeksi tai tankin lievästä paineistamisesta jolloin öljy pyrkisi luonnostaan pumpulle. Katotaan mitä tuohon keksii. Edit: päivitetty 'kaavio': Viimeksi muokannut mparty : 14.02.2017 22:02 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Laita tankkiin semmoinen huohotin, mikä pitää pienen ylipaineen. Ei tosin kylmillä öljyillä paljoa avita.
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tarviiko se huohotinta, kun ei ole sylintereitä?
Öljyt tuskin vinssatessa kuumenee niin paljoa, että jostain poksahtaa vaikka järjestelmässä ois bar;i tai parikin painetta Laittaa paluu putken öljypinnan alle, kuten pitäiskin, niin paine säiliössä pakottaa öljyn molempiin suuntiin pumpulle Ilmauskin on helppoa, liitosta löysälle ja kompuralla pöntöön eli öljytankkiin painetta, niin ilma puskee öljyn joka paikkaan
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
suoraan kompuralta latkua ja hanaa jolla saa annettua alkupaineet pönttöön aina ennen käyttöä. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Lähinnä toi aina paine oli mielessä ja tosiaan siten, että paluu on öljyyn, eli vaikka auto nostetaan pystyyn säiliöpaine pakottaa öljyn pumppuun, eikä pääse vaihtamaan ilmaa putkiin ja pumppuun säiliöstä
Voihan se tehdä kokeen, kun vehkeet ja taitoa on Tekee säiliön jossa on alalaidassa ja puolessa välissä lähdöt. Pönttöön vettä ja 3bar painetta, sitten pyöräyttää putket/letkut alas jolloin ilma poistuu sieltä ja sen jälkeen kokeilee käännellä säiliötä joka asentoon, kunhan lähdöt pysyy pinnan alla Sillähän se selviäisi et toimiiko idea, jos vesi pakenee samantein putkesta kun se nousee ylös, ei säiliön paineistaminen toimi Jos vesi pakenee putkesta kun paineet laskee säiliöstä tietää, että homma toimii käytössäkin Jos vesi pysyy putkessa ilman paineita kunhan lähdöt on pinnan alla, niin tietää et homma toimii varmasti ja pumpulla pysyy öljyt kunhan lähdöt on pinnan alla Sit kyssäriä, mikä siinä muuten on et välillä kuvat on liitteinä ja näkyy ikkunassa ja välillä avaa linkkinä kuvat ![]() ![]() ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Juu, tässä on se ongelma ettei auta ennenkuin öljy jo liikkuu.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Onko kuormanlasku sitä varten että jos letku poksahtaa niin ei karkaa pelit?
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
auto rinteeseen vinssin varaan ja haetaan sopiva arvo kohilleen. Red Winchin sivuilta: "The over-center valve is frequently used in performance winch motor circuits as a brake valve.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ei tarvi mitään siirtopumppua enkä usko että ongelmia tulee. Tai jos tulee niin selviää kokeilemalla. Ehkä isohko takaiskuvena sinne säiliön pohjalle jos tarvii. Tuossa liikkuu liroja siihen malliin että kun alkuimut on saatu niin pikkukuplat ei haittaa kunhan vaan säiliössä on riittävästi ölppää.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vähän haeskellu ja lueskellu ja näyttäs että joissain kaivureissa, lentokoneissa, jne. käytetään luokkaa 3bar painetta säiliössä avittamaan tuota öljyn siirtymistä pumpulle joten teen varmaan niin että huohottimen liittimeen tulee nyt sitten paineilmalta oma linja tuota painetta varten. Pitää laittaa paineensäädin väliin ja kattoa mikä on järkevä paine tankkiin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |