Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 07.02.2017, 21:59
mhk:n Avatar
mhk mhk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.09
Sijainti: Kivitaipale, Roi
Viestit: 348
Perusasetus

Eipä ole huonoa sanottavaa -90 automaatista, lootan tyyppihän on hydraulinen A442F. 8/1992 on tullut päivitys, suurelta osin sähkohjattu versio ja malli on edelleen sama. Varsinkin ulkomaan foorumeilla edeltävän mallin väitetään toisinaan olevan A440, joka on peräisin jostain -84 eikä sitä ainakaan hdj:ssa ole enään käytetty.
Ainakin omasta kokemuksesta laatikon vaijeri saa olla muutaman mm kireämmällä mitä fsm:ssä on kerrottu.

Ja ainahan sitä saa paremmaksi aussien virittämällä venttiilipakalla jos käyttö on raskasta. automatictransmission.com.au
Tässä juuri koittanut tehä kauppaa extreme heavy duty pakasta. Tuntuu vain olevan hieman hankalaa kun ei vissiin kelpaa herra Rodneylle kuin luottokorttimaksu ja kortin tiedot pitäs laittaa sähköpostissa menemään tietämättä tarkkaa summaa rahtikuluineen. Laskua olen siltä ollu alusta asti vailla, ja siis ulkomaanmaksuna menisi. Vaan taitaa olla vieras käsite siellä missä perinteisesti höylätään korttia ja käytetään sekkejä. Puhumattakaan Verified by Visasta. Tai paypalista. Kortin tietoja vaan penää kuin automaatti. Liekkö sähköpostin toisesa pääsä edes koko Rodney, kaapattu koko liikenne
__________________
LandCruiser LJ70 1987 & HDJ80 -90
Projekteja

Viimeksi muokannut mhk : 07.02.2017 22:03
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27
Jeepin Omistajat Tänne KössiKenguru Chit-Chat 114 03.10.2012 19:02
BULLTERRIERIN omistajat tänne! Urbancityboy Chit-Chat 14 20.09.2009 18:30


Sivu luotu: 19:33 (GMT +2).