Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2017, 19:28
juuso85 juuso85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 78
Perusasetus

syöttöpumpusta ja suuttimista


tulipa pitkästä aikaa motivaation puuska ja aloin kattelemaan tota voimakonetta ajoon. pumppu oli leikannu kiinni siis nestepään mäntä ja se kaasunsäätöholkki on nyt yhtä puuta. nokkalevyn pinta harmaa eli siitä irronneet hilppeet aiheuttanu kiinnileikkauksen. pumppu on 14mm nestepäällä ja vakio nokkalevyllä kasattu ja syötöt oli tapissa. tuli mieleen josko noi suuttimet jää kuiten ahtaaks vaikka tietäjät sano et ne riittää... eli mitkäs kärjet sinne pitäs laittaa jos ne on pienet vai onko nestepää vaan liian iso kun kierroksii on kuitenkin td sarjan konees noin 6000? nii ja ehjää pumppuaihioo ja ehjii moottorinkumityynyi tartteis nyt kingcabbi et jos jollaan on ylimääräsenä ni saa tarjota vaikka privaviestillä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.01.2017, 19:35
AnttiJuhani AnttiJuhani ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.08.16
Sijainti: Sirkka
Viestit: 71
Perusasetus

Vaikka täältä ei vastausta 95% varmuudella saa, niin kysytään nyt silti. Mistä löytäisi jakoketju sarjan TD25 koneeseen? 103hv -01 mallista. Muualta ku marmorilta. Onko iso homma vaihtaa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.01.2017, 19:39
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiJuhani Näytä viesti
Vaikka täältä ei vastausta 95% varmuudella saa, niin kysytään nyt silti. Mistä löytäisi jakoketju sarjan TD25 koneeseen? 103hv -01 mallista. Muualta ku marmorilta. Onko iso homma vaihtaa?
Tuotaa ainaki TD25 kone on jako rattaalla.
ettei oo YD kone?
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.01.2017, 20:33
AnttiJuhani AnttiJuhani ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.08.16
Sijainti: Sirkka
Viestit: 71
Perusasetus

No ihmekkään ettei löydy. TD25 moottorityypin antaa ainakin rekisterikilvellä haettuna. Mie en ole itseasiassa kuullut koskaan jakorattaista. Olin siinä luulossa että ketjulla on niinku nissanit monesti.

No asiassa eteenpäin. Oletin että jakoketju pitää nakutusta. Alkaa siitä 1500rpm kohdalta ja jatkuu loppuun saakka hieman korostuen ylemmillä kierroksilla. Onko tuo nyt sitten ominaisuus vai joku osa alkamassa loppua? Voi se toki venttiilikin olla mutta eikös venttiili tykkää nakuttaa ennemmin tyhjäkäynnillä entä kierroksilla?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 05:16 (GMT +2).