![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Paljon on muuten renkaan korkeus?
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Jos en väärin muista niin 126 senttiä tais olla halkaisija
Viimeksi muokannut KaaliG : 09.02.2017 02:41 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Noniin viime postauksesta alkaakin olemaan jo tovi ja toinen mennyt aikaa, eikä kylläkään paljoa ole eteenpäin projektia saatu. Viime viikonlopussa levisi käyttöauto niin remppailu aika meni oikeastaan siihen ja tällä viikolla viimein niputin jarrupääsylinterin kasaan. Jarrupuoli näytti kohtuullisen hyvältä muuten, joten se saa jäädä paketoinnin jälkeen odottamaan kopin korotusta. Katsotaan sitten paljonko täytyy putkia pidentää ja uusia.
Tässä kuva melkein kasassa olevasta, kun ainoastaan tulopuolelta puuttuu letkut. Asentaakkin piti se tuossa torstaina; mutta konepelti oli jäätynyt sen verran hyvin kiinni; joten homma siirtyy näillä näkyvin ensi viikon lämpimiin keleihin. Yritys on myös kova pistää taas moggiin vähän lisää öljyä (on syönyt sitä jonkin verran kesästä) ja laittaa menopeli käymään itsensä lämpimäksi. Samalla akkukin saa sitten hieman latausta. Katsotaas sitten ensi viikolla miten meitsin käy, että kerkeenkö tekemään kaikkea. Tähän loppuun vielä kuva miltä konepellin alla näytti kun purin osaa irti. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Noniin nyt tämä ikuisuus projekti on taas päässyt työnalle pitkän ajan ja useiden tekosyiden jälkeen (normiauto levis ja sitä piti huoltaa).
Hommahan tietysti lähti liikkeelle jarrupuolen paketoinnin osalta ja sainkin huijattua kaverin jelppailemaan ilmailussa. Tässä kohtaa kaikki vielä näytti hyvältä. Mutta ei ollut oikeen remppailu mennyt nappiin ja ilmausruuvista ei ollut tullut tiivistä. Toimi vielä matalilla paineilla ok:sti, mutta kun otti paineilma tehostuksen käyttöön niin konehuoneessa oli jarruneste käyttöinen suihkulähde. Joten eikun irti vaan ja ärräpäitä kylvämään. Tästä viisastuneena tulin siihen tulokseen, että on ehkäpä aika antaa ammattilaisten hoitaa homma ja vein palikan Metallisorvaamoon kunnostettavaksi. Tällä aikaa kun jarruremontti seisoi oli hyvä aloittaa pieni sähköremppa takavalojen osalta. Niiden johdotukset olivat ärsyttäneet minua oikeastaan alusta saakka ja halusin tehdä ne siistimmin ja paremmin. Ajatus on siis vetää kaikki johdot uusiksi ja poistaa epämääräiset abico viritelmät kokonaan ja korvata ne bilteman vedenpitävillä liittimillä. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tänäänkin tuli saatua jotakin aikaiseksi elikkäs valoihin liittimet ja johdot molemmille puolille melkein valmiiksi.
Tälläiset valoista tuli liittimien osalta. ja johdot näyttävät kutakuinkin tältä. Jokaiselle lampulle oma johtonsa ja yhdessä johdossa kulkee myös virta rekisterikilven valolle. Kutistesukat pitää vielä lämpimällä pistää piukkaan, mutta muuten päätyjen abicoja vaille valmiit. Vielä pitäisi lamppujen kannattimet putsailla ja pistää uutta maalia päälle. Kunhan saisi ne vain irti rungosta kun tuntuu pultti olevan vähintääkin piukassa. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Jaahas kaipa se on aika kaivaa tämä projekti kertomus ylös epätoivon ja unohduksen suosta ja alkaa päivittämään miten homma etenee.
Sitten viime vuoden kesän ei ole oikeastaan paljoa tapahtunut ja vajaa neljä tonnia metallia on makaillut parkissa suurimma osan ajasta. Valojen johdot on nyt taas kesken ja onkohan tämä nyt 3 versio johdottelusta ja toivottavasti viimeisin myös kun enää ei jaksaisi uusiksi tehdä. Tässä v2. Ja tässä v3. Hurjaa eroa noissa ei ole kuin johtojen määrän vähentyminen. Kesällä tuli irroitettua painesäiliö viimeinkin kun alkoi ärsyttää sen vuotaminen ja aika helposti se lähti kun pannat sahasi poikki. Eikä säiliössäkään ihan hirmuisen isoa reikää ollut tai oikeastaan reikä kasvoi reippaasti kun koputteli ruosteet pois. Tämän hetkinen tilanne on tälläinen Takaa Sivulta Elikkäs lava on saanut väliaikaisen suojan ja työmaata on vielä reippaasti. Valitettavasti akku oli mennyt aivan sököksi niin täytyi käyttää laina akkua käyntiin saamiseksi. Nätisti kyllä se kävi ja helposti käyntiin lähti. |
![]() |
| Luokat |
| 416, unimog |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Kauppakassi Hilux | t.haapala | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 29.10.2011 19:17 |
| Kauppakassi Hilux | t.haapala | Maasturiprojektit | 50 | 25.08.2011 20:14 |
| Myyty Kauppakassi peugeot 206 1.4 | MICCOT | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.01.2011 18:39 |
| Myydään Kauppakassi fiesta | Rotta-Racing | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 28.06.2008 14:20 |
| M: Japanilainen kauppakassi | patsuk | O/M/V Muut | 7 | 30.05.2005 18:26 |