![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Troikassahan siis keskimmäinen ravaa ja reunimmaiset laukkaa, sitte muutenkin tää ketju aiheutti minussa hirnuntaa. Varsinkin tää neli ja kolmio. ![]()
- En pidä teistä. Viimeksi muokannut perkei : 27.01.2017 20:10 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
+1, vaikkakaan meillä ei noita elukoita ole mutta olen joutunut tutustumaan...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Njaa sallinnette virheen, kun 10 vuotta sitten asiaa viimeksi katselin ![]()
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tää topikki vaan jotenkin kiteytti mulle koko Offipalstan luonteen. Kun sattui aihe, josta itse tiedän jotakin (hevoset), niin tajusin lopullisesti, että kuka vaan voi asiantuntevasti puhua mitä vaan paskaa, ja toiset jotka ei tiedä yhtään enempää, uskoo kaiken tai lähes kaiken. Mie en ainakaan kysy enää ikinä yhtään autoasiaa täällä. Osallistun entistä suuremmalla panostuksella vain pelkkään offtopicciin. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoskia vuan pojiille näistä nauruista
![]() Mie en ole iha vielä hevostelua kokonaa lopettanu, mutta taidan jättää nää peitsaamiset ja töltit - raspaamisesta puhumattakaa kommentoimatta... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mulla kokemusta lukemisesta ja sen mitä heppanen tuli omistettua +5vuotta Aasi kuoli vanhuuteen ponit on jäljellä Tosiaan 10vuotta sitten aiheesta luin ja sieltä muistelin sitä laukka/ravi järjestystä ja nopeutta. Tosin australialainen sivu ei ehkä ole kaikkein tarkin
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Elä tiällä kysy, kysy tekniikka ja jutustelu osastolla niitä autoasioita! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Minua vituttaa tuo pers'aukisten hevosten omistaminen, ja liki maattomien vuokratallin pitäjien ahneus. Ei laumaeläintä tule säilyttää aarinpuolikkaan kokoisissa karsinoissa kaviot jatkuvasti märkinä!!! Lotossa kun voitan, niin palkkaan jotkin "liivimiehet" ensiksi pieksämään ko. ihmiset ja sen jälkeen seisottamaan neliön kokoisessa kuralävessä munasillaan (sukupuoleen katsomatta) muutaman vuorokauden vedellä ja homeisella heinällä evästettyinä. Jo oppivat! Joka päivä ajan ohi eräästä tallentamosta, ja ihmettelen hevosten seisomista samoilla sijoillaan vuorokauden ajasta riippumatta. No, minä nyt olenkin tällainen ahdasmielinen kaikkien kukkien kukittaja, ituhippi, viherpiipertäjä ja kotitarvenatsi.
Mitä siihen ravitoimintan tulee, niin onhan se väliin aika kahjoa. Kuten edellä, pitäisi miettiä onnistuuko keskittyminen mahdollisen virheen korjaamiseen paremmin, jos joku lätkii jatkuvasti persiille. Olkoot virhe sitten askellaji, toimimaton koodi, tai mutkille kaivettu oja. Ei taida hiihtoliitoillakaan olla raippamiehiä latujen varsilla.
|
||||
|
||||
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Satula (hevosen) | Micco | O/M/V Muut | 0 | 03.12.2009 21:43 |
Hevosen kuljetusauto | kivinen | Chit-Chat | 6 | 25.03.2005 21:32 |