![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Joo ei kannata laittaa ulosottoon. voi käyttää sitten vaan kytkin ylhäällä. Eikä pikkusen hammaspyöräpumpun takia kannata mittään magneetti kytkimiä alkaa rakentelee. Vaihtaa uuden pumpun kun sille tulee tunnit täyteen. Oon aika varma että se pumppu kestää siellä pitempää ku koko auto ![]() Kunnon peti kannattaa tehä että pumppu tulee suoraan niin ei aiheuta vipottamista ja revi petiä irti. Tulee sähkö vinssiä ikävä jos pumppu roikkuu auton alla letkujen varassa ![]() Jos pumpun haluu laittaa hihna välityksellä ja puottaa kierroksia niin pitää olla semmonen pumppu missä on hyvä laakerointi. Normaali pumppu ei kestä laittaa akseliin hihnapyörää ja kiriä. Niissä pitäs käyttää laakeroitua väliakselia jos mielii saaha luotettavan ja kestävän.
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos näistä jo ennakhon...tuossa kiirhen välissä käväsin nuita pumppuja kattelemassa netissä ja valikoimahan on aika laaja 😊
|
|
||||
|
||||
![]()
Yks tietenkin helppo ja halpa on laittaa ulos ottoo mekaaninen vinssi.
|
|
||||
|
||||
![]()
No joo...sehän tieten olis mutta jotenki kiinnostas tuo hyde ja sen jalostaminen muuhunki pikku käythön
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä mä olen ollut tyytyväinen sähkövirveliin silloinkin kun auto on ollut, sammuksissa teknisestä syystä, kaatuneena.....
Onpa joskus tullut vinssattua hydevinssi autoa pois rastilta kun alkoi remmit luistamaan veden alla. Mutta jokainen niin kuin haluaa. Itse olen vannoutunut sähkövirvelin käyttäjä. Toki niissäkin harminsa mutta toimivat luotettavasti, kunhan on riittävän tukeva asennuslevy, riittävät sähköt ja oikeat komponentit. Yksikään vinssi mulle tullessaan ei ole ollut plug'n play. Kaikkiin pitänyt vaihtaa joitain komponentteja. Hydessä kyllä paljon muuta kivaa käyttöä. ![]() just my five cent -sami- |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on kampiakselin päässä hydepumppu ja mekaaninen kytkin välissä.
Sitä käytetään paineilma sylinterillä. Enkä kyllä tekis ilman kytkintä ottaa sen verran voimaa ja lämpiää ne öljytkin muuten turhaan. Tyytyväinen olen ollut hydraulivinssiin se on lavalla ja sillä voin vinssata kumpaankin suuntaan. Mutta silti on sähköinen keulassa varalta ;-) |
|
||||
|
||||
![]()
Joo tämäki semmonen aihe että toinen tykkää äitistä ja toinen tytöstä 😀....mutta kyllähän tuntuupi tänäpäivänä olevan että ei enhän eroja nuissa kalliissa ja halavoissa sähkö virveleissä ole muutako toiminnassa....kummakki kestää sitte minkä kestää. Ittellä vain alako korpiamhan ko ollu nuita tmaxeja ja muita kiinan ihime halapa vinssejä ni sitte ko laitat paremman toivossa vähän kalliimpaa vinssiä ja into piukalla sitte asennuksen jäläkhen ko alat testailemhan ni eipä toimikhan perkele sitte ko sait sen pelittämhän ni kesti kokonaista kaks viikkoa että viko taas ja tätä jatkunu ko syksyn ja talaven, jossei vinssi ite tai relhet ni sitte kaukolaitteen boksi jummii....no täytyy vielä kattoa nuita eri vinssejä ja suunnitella...onneksi kevvääshen vielä aikaa 😂
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hydrauli Vinssin asennuksesta. | pööpöilijä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2015 16:32 |
pakosarjan suunnittelu!? | Hautalintu | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 25.04.2014 00:37 |
Ostettu HJ61 vinssin kardaanin ja vinssin välinen nivel | Jani_R | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 04.09.2011 23:19 |
Alustan suunnittelu-ohjelmia | DarkestMessiah | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.02.2011 19:12 |
Sähkökaavioiden suunnittelu / testaus ohjelma? | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.05.2010 17:31 |