![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#27
|
||||
|
||||
|
Dodih.
Nytten ne olis alla .Joustaa melko maukkaasti,Revolveri-riiput oli pakko ottaa pois kun kardaanissa ei riitä liikerata .(takana on ihan tuliterät jouset,Joten joustaa vielä tipan lisää kunhan saa vähän sisäänajettua)Tuli mukavan pehmeä lullukka keulasta... Kummatkin kiinnikkeet joutui tekemään uusiksi ja etummaisia joutui hivuttamaan eteenpäin ja vastaavasti taaempia taakse. Ihan kelpo ylitys jäi silti ja jossain kohtaa kun hommaa vähän reilummat gummit,Niin sehän korjaantuu sillä .Traction baari pitää tehdä eteen uusi,Muutenkin teen sen sillain että runkon puoleinen kiinnityspiste tulee keskelle autoa... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu auto ku auto | ^^spesialisti^^ | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.10.2012 09:23 |
| Myydään huolto-auto/asunto-auto | HaKu | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.04.2011 09:30 |
| Myydään Linja-auto(kuorma-auto) | offivesku | O/M/V Ajoneuvot | 29 | 07.03.2011 07:46 |
| Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? | SoksalItok | Formula 1 | 2 | 30.05.2004 19:48 |
| Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? | Laskos | Formula 1 | 11 | 28.11.2003 14:45 |