![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mistäköhän sen voisi tarkastaa että mikä on se suurin valmistajan määrittelemä massa jos on epäilystä että oman auton papereissa olisi trafin tietovirheen johdosta joku väärä luku? Jotain ihmeellisyyttä trafin järjestelmissä on, kun vetomassat on parissakin autossa muuttuneet normaalissa katsastuksessa käydessä vaikka asiasta ei siellä ole ollut edes puhetta. Uutta ja vanhaa teknistä osaa olen vaan verrannut.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Trafin systeemi todellakin on ihmeellinen, ja vetomassojen muuttumisista on kuulunut monestikin - niin korkammaksi kuin matalemmaksi muutoksia on tullut. Onhan ajoneuvon tiedoista joillain hävinnyt muutoskatsastustietojakin ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Olen itsekkin ihmetellyt välillä noita eri autojen vetopainoja. Itselläni lukee edellisessä otteessa lisätiedoissa vetopainona 1950 kg ja trafin sivulta kerran vilkaisin niin siellä näkyy vetopainona 2800 kg ja molemmat on ilmoitettu juurikin jarrulliselle kärrylle. Ja kyseessähän on GR pitkä Patrolli. Pitääkin muistaa kysyä katsastuksessa sitten, että mitähän tuolla saa vetää perässä kun tulee kevään aikana katsastus eteen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Gr Patrollin vetomassat? | Tiikeritapaus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.12.2015 08:05 |