![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ja vitutukseen: Piti päästä perehdyttäjän roolista mutta nope.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joulupukki toi lapsille ps 4:sen. Innosta piukeina ruvettiin starttaa konetta että päästään pelaamaan. Yllätys yllätys kone ei toimi. No katoin että prisma on 25.12 auki, joten lopetin joulumielen nauttimisen että pystyy aamusta lähteä liikkeelle.
Kuvittelin saavani saavani uuden koneen rikkinäisen tilalle, mut ei kone menee huoltoon koska ostopäivästä oli kuukausi. Takasin saa varmaan sitten kun on jo pleikka 7 ilmestynyt. Nyt on himassa pelejä ja ohjaimia mutta ei konetta. Vittu että vituttaa. KOKEILKAA AINA LAITTEITA ENNEN KUN LAITATTE PAKETTIIN. Olisin saanut uuden laitteen jos ostopäivästä olis ollu alle 7 päivää |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tollasis tapauksis pitäs ol eri menettely ,, meinaa joulu lahjois jne ..
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllähän se silleen kirpasee kun Corollaan ei tarvinu ikinä ostaa mitään muuta ku bensaa, mut toisaalta eipä tuossa Allussakaan mikään varsinaisesti rikki ole. Kuluvat osat kun nyt vaan kuluu; nyt kävi sellainen tuuri että ne sattui heti mun huoleksi. Päätin niitä nyt sit kuitenkin alkaa laittamaan enkä heti ostaa uutta autoa. Tai no eihän tää viel ole mun nimissäkään. ![]() Perkele kun siihen ihaitavan kauniiseen, mopon renkailla varustettuun Tojotaankin pitäis vähän remonttia tehdä tai sillä ei voi pian ajaa ollenkaan. Perähuoltoo ja semmosta. Aargh. ![]() Ja lisäks oon vittuuntunut miehiin. Tai no oikeestaan ihmisiin. Ei vittu kuin vaikeeta voi olla. ![]() Ainii ja autoihin tungetun rahan lisäks oon itsekin rampannut maksullisissa palveluissa (fysioterapeutilla) silleen että oon sinne jo satasia velkaa. Huh tätä rahanmenoo. ![]() No tuleeks sulle joku muu Muumilaakson asukas perehdytykseen vai vieläks sie jatkat Pikku-Myyn kanssa? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Höhö, ai kauhee! Ny ne miättii mitä kaikkee mää oon taas menny kopeloimaan.
![]() ![]()
vituttaa |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 | Tojo4wd | Chit-Chat | 1257 | 31.12.2015 08:59 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |