Nyt ois tarvetta Hj:n uudemman mallisille etu-umpioille, siis niille neljälle neliskanttiselle + ympärykset ja kuskinpuolen takavalon lasille... Eli jos nurkista löytyy, eikä niille ole parempaa käyttöä, myy mulle ne?
Vaihdossa voidaan tarjota melkeen kaikkea HJ:n osaa, löytyy orkkis vinssiä, ovia luukkuja ymymym...
-No jos halavalla saa-
Edited by - Skodillac on 22/02/2005 10:45:25 [Vastaus]
Eli siis kaiken selventämiseksin näin maanantai aamusta. Mulla tarve uudenmallisille etuvaloille HJ:hin ja sitten erikseen ==> mulla on myydä/ antaa vaihdossa kaikkea HJ:n osaa, kuten yllä mainitaan...
Asiasta toiseen, mitä tarjoot vintturista, se, kuin minäkin majailee Hyvinkäällä...
Ja sit viel lisäks, tarvihamma renkaat siihe masiinaan... Niihin vaihdossa voin antaa (Minä, sulle) uudet maasturin "katu" kesä ja nastarenkaat... Eli tarvetta olisi 31" ja yli raa´an karkeakuvioisille renkaille
Nii, ja HJ:n mekaaninen vinssi maksais kuulemma kaikkine hyvinee 200€, lisäks joku sähkövinssikin on kaupan reilulla satasella, soitelkaahan numeroon 040 580 8445 jos tarviitte lisäinfoa...