![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
.Ite moisia jonkinverran kiskoneena ei juuri pahaa sanottavaa.. Ainoa miinus on nuo laitojen lukitussalvat.. On kyllä kivat kun menee laidan kanssa tasan, mutta ainakin omassa tuppasivat talvella herkästi jäätymään ja siten tuli myös rikottua.. Edittiä, näyttää saavan myös tuollaisilla perinteisimmillä salvoillakin.. Välissä oli respot, niissä meni kolmet renkaat sileäksi eli tuli niitäkin aika paljon vedettyä, oli kevyet vetää mutta kokonaismassakin oli pienempi. Nyt ostin puolan pojan sylandit.. mjooh.. Roisia työnjälkeä mutta en vielä ole rikki saanut tosin kilsoja takana vasta n5000km. Ja suurin kuormakin ollut vasta viitisen tonnia..
Viimeksi muokannut anttvirt : 14.11.2016 19:24 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mulla on sariksen alumiinilaitainen "pienkone" lavetti. Kaksi akselia, nostorampit takana
Hyvin on asiallinen. 2000 kokonaispaino. Mielestäni melko laadukas. Sähköt tein uusiksi, ne oli kehnosti tehty. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mikäs niissä sähköissä oli niin huonoa...huonoja liitoksia vai?
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tässä minun kärryssä kaapelit oli ammuttu pohjavaneriin jollakin sinkilällä kiinni. Aika alkeellinen tapa minusta. Kun niitä jouduin korjailemaan, totesin helpommaksi kiskoa koko rakennelman pois ja laittaa uudestaan.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Itse kärry on ollut kyllä parhaimpia mitä olen käyttänyt.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Aika jännä kun miettii että kärry on hyvä mutta sitten sähköt tehdään vähän sinne päin.
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Sähköjen takia ei kannata ostamatta jättää. Pelaahan ne uutena varmasti monta vuotta. Jos käytettyä meinaa, niin kannattaa kurkata lavan alle. Autosähköt on melko useasti tehty halvasti ja helposti.
|
|
#8
|
||||
|
||||
Hyvä peli
On näitten kanssa tullu vehdattua ja tykkään Sariksen kanssa toimia.
Suosittelen. ps: Kaveri näitä tuo Saksasta suoraan edullisesti O5O-5151O82/Veli.Sano Sakulta terkkuja
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Perävaunu saris pl 42 3500kg | pasi1 | O/M/V Muut | 0 | 18.06.2014 16:53 |
| Räikkälenkit ja kestävyys. | RIPAX | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 12.01.2014 16:48 |
| exide maxxima akku käyttö kokemuksia | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.09.2011 21:25 |
| Käyttö kokemuksia Fedima Extreme Renkaasta | Rape | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.04.2008 21:45 |
| G mersun kestävyys ja osien saatavuus | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.01.2006 18:19 | |