Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 12.11.2016, 22:10
mhk:n Avatar
mhk mhk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.09
Sijainti: Kivitaipale, Roi
Viestit: 348
Perusasetus

Mulla on tuossa kameran likellä 50 hattiWatin ledi liiketunnistimella, joskus vaihtaa kamera takas päiväkuvaukseen kun valasee muuten sysimustan pihan sen verran hyvin.
Kojelautakamera vois olla nikuzaille ratkasu, taitaa kaikissa olla toiminto että pistokkeeseen virrat kytkiessä alkaa nauhotus ja katkaistessa lopettaa. Ittellä on Hp:n kamera motonetistä ja ainakin niissä on pieni akkukin itsessään. 32 gt muistikorttia käyttää ja tallennushan toimii lenkkinä, kortin täyttyesä vanhimpien päälle tallentaa.
__________________
LandCruiser LJ70 1987 & HDJ80 -90
Projekteja
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bj40 päivitys vm80 autotohtori Tekniikka & Jutustelu 3 17.02.2011 13:38
Myydään Vista basic päivitys Ex_inkkari O/M/V Muut 0 01.11.2009 13:58
OHI: Viikonloppuna päivitys Lars Uutiset 0 20.02.2009 16:40
Kuskinpenkin päivitys suikkaan MattiH Tekniikka & Jutustelu 9 21.11.2008 14:56
Suzukin päivitys alkaa offipete Maasturiprojektit 8 14.06.2007 22:50


Sivu luotu: 09:17 (GMT +2).