![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#23
|
||||
|
||||
|
Mulla on tuossa kameran likellä 50 hattiWatin ledi liiketunnistimella, joskus vaihtaa kamera takas päiväkuvaukseen kun valasee muuten sysimustan pihan sen verran hyvin.
Kojelautakamera vois olla nikuzaille ratkasu, taitaa kaikissa olla toiminto että pistokkeeseen virrat kytkiessä alkaa nauhotus ja katkaistessa lopettaa. Ittellä on Hp:n kamera motonetistä ja ainakin niissä on pieni akkukin itsessään. 32 gt muistikorttia käyttää ja tallennushan toimii lenkkinä, kortin täyttyesä vanhimpien päälle tallentaa. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bj40 päivitys vm80 | autotohtori | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.02.2011 13:38 |
| Myydään Vista basic päivitys | Ex_inkkari | O/M/V Muut | 0 | 01.11.2009 13:58 |
| OHI: Viikonloppuna päivitys | Lars | Uutiset | 0 | 20.02.2009 16:40 |
| Kuskinpenkin päivitys suikkaan | MattiH | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.11.2008 14:56 |
| Suzukin päivitys alkaa | offipete | Maasturiprojektit | 8 | 14.06.2007 22:50 |