![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hämeenlinnan / Hyvinkään Motonetteihin oon tilannu osia muualta ja ilman maksua tullut aina. Suzuki Carryn kardaanin ristikkoja ei saanut enää sanottiin keväällä Hämeenlinnasta, mutta sitte kuitenkin aattelin kysäistä Hyvinkäältä sinne tuli tukkurilta suoraan hyllystä, onneks kysyin ![]() että se on ihan tuuripeliä ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Ilimanen ois ollu mullekin, mutta oli kiire ja tuli seuraavana päivänä. Kerkes Venäjälle mukkaan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Espoon Motonettiin olen useita kertoja tilannut tavaraa muista toimipisteistä. Kestää 1-3 päivää ja ilmoittavat tekstarilla kun kilut saapuu Espooseen.
|
||||
|
||||
![]()
jaa a sitten.. tilannu oon minäkin mutta tavaran toimittajalta=koivuselta ovat tulleet.
ja joskus ennenkin oon kysyny ku jossain ois että saisko sen tänne niin ei saa.. |
|
|||
|
|||
![]()
Samat kokemukset on Hämeenlinnan myymälästä, tilaavat kyllä muiden paikkakuntien Motonet-myymälöistä.
|
||||
|
||||
![]()
sama juttu, kyllä kouvolaa saa tavaraa jos ei ole hyllyssä, menee se pari päivää aina.
KYM#5 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
joku lähellä karstulaa? joka vois käydä kuvaa auton | 0ltzi | Chit-Chat | 0 | 14.07.2014 13:18 |
Myyty Joku rattiakselin pätkä ja joku Kumityyny (moottorin?) | Temutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.03.2014 19:07 |
M: hj-45:sen ja bj-40:sen akselit | Rölli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.09.2006 18:58 |
Tunnustaako joku omistavansa tämän 42:sen | Pete | Chit-Chat | 0 | 25.05.2006 18:53 |
30 v. tänään...elämä sen jälkeen? | Tikru75 | Chit-Chat | 16 | 10.06.2005 20:31 |