![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Nyt karkaa mopo lapasesta,Sain tänään perintätoimistolta laskun summa vaatimaton 18889.33e se on rotalta jonka hän on ihan itse kyhännyt jostain mitä ei ole olemassakaan,Mitä tehdä laskulle mikä on koottu mun omista tavaroista ja loput on mielikuvituksen tuotetta .Poliisi ei voi mitään käski vain malttaa mielen perintätoimisto ei tiedä asian oikeaa laitaa mutta kävin yhden lakisepän luona hakemassa neuvoa hän käski tehdä reklamaation perinnälle ja vaatia perinnän lopetusta perusteettomana.Onko muita hyviä neuvoja tarjolla.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Käy myymässä omat saamiset mopopojille. ![]() Eikö laki ukko pysty jotenkin jeesimään että lopettaisi tuon touhunsa...?
Kun ei vaan mittään sattuis! ![]() Kokeillaas kerran vielä... ![]() Viimeksi muokannut Kasper : 10.11.2016 18:26 |
|
|||
|
|||
![]()
Ei siihen mikään pysty mutta jos tämä tapa on sellainen ettei siihen mikään pysty niin rupean sitten lähettelemään 10-20te laskuja puhelinluettelo osoitekirjana.Kyllä minun laskulle olisi ostajia mutten ole vielä myynyt mutta katsotaan tämä kortti ensin sen jälkeen katsotaan kenelle myydään.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vanilla pissahätä..kiitos vesipumpun...
Joku mun näkönen unen tokkurainen pönttö tuikkas valkeen uuniin mut unohti avata pellit ja lähti ulkoo hakee lisää puita....tulos...saatanan sankka savu pitkin tölliä ja joku tulossa sunnuntaina kämppää kattoo...toivottavasti sillä on flunssa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Liikku muuten tämä ukko tosi ripeesti lataamaan nuohousrööriin paperia ja tulta perään.
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]()
Noin mulla kävi viime lauantaiaamuna vaikka edeltävät oli tulet takassa perjantaina illalla. Onneksi takan kesäpellin aukaiseminen riitti vedon aikaansaamiseksi.
|
|
||||
|
||||
![]()
Koiran eläinlääkärilaskut.. viimeisin reilu 3000 rahaa, sitä edellinen yli 500.
Toivottavasti vakuutuksesta saa edes osan takaisin.
vituttaa |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 | Tojo4wd | Chit-Chat | 1257 | 31.12.2015 08:59 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |