Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.11.2016, 23:50
Maksaa Maksaa ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 29.10.15
Sijainti: Imatra,
Perusasetus

Itse kävin konttorilla joku aika takaperin alustavasti kyselemässä korotuksista..olin vieressä kun inssi soitti trafille ja kysyi neuvoa jimnyn korin korotuksesta, ei ongelmaa totesi trafin päivystävä byrokraatti..1500kg:n sääntö kuulemma vanhentunutta asiaa..että näin..
Korin korotustaen ole toteuttanut mutta iskarit ja jouset muutettiin papereihin ilman rullamittaa, samalla auto muuttui maastohenkilö autoksi, tähän olin pyytänyt maahantuojalta todistuksen soveltuvuudesta

Vastaa lainaten
Vanha 04.11.2016, 16:07
tth tth ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 08.10.06
Sijainti: Ilomantsi, Finland.
Perusasetus

Komppaan tässä jälkiviisaana RIPAXia. Olisi pitänyt käydä muutoksesta keskustelua konttorin kanssa. Kun aikoinaan muutin moottori-laatikko tekniikan VW 1.9td-AW-71 yhdistelmäksi, niin silloin kävin kolme eri kertaa keskustelu palaveria katsastus miehen kanssa. Ja eka palaverissa oli riittävä määrä dokumenttia joilla pystyin osoittamaan lakipykälien mukaisen vaihdoksen mahdolliseksi. Loppu olikin sitten helpompaa.

No eipähän siinä, lakipykälät on pykäliä ja niillä mennään.

Ja kyllähän tässä takaiskun jäljiltä on kuitenkin hiipinyt ajatus kierrejousi alustasta.....siinähän menis talvi illat rattoisasti....mutta ehkä konttorin kautta ekaksi....
Vastaa lainaten
Vanha 07.11.2016, 10:38
JouniN:n Avatar
JouniN JouniN ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 06.08.06
Sijainti: Vantaa, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maksaa Näytä viesti
Itse kävin konttorilla joku aika takaperin alustavasti kyselemässä korotuksista..olin vieressä kun inssi soitti trafille ja kysyi neuvoa jimnyn korin korotuksesta, ei ongelmaa totesi trafin päivystävä byrokraatti..1500kg:n sääntö kuulemma vanhentunutta asiaa..että näin..
Korin korotustaen ole toteuttanut mutta iskarit ja jouset muutettiin papereihin ilman rullamittaa, samalla auto muuttui maastohenkilö autoksi, tähän olin pyytänyt maahantuojalta todistuksen soveltuvuudesta
Onki tohon 1500kg:n säännön poistumiseen missään mitään virallista tiedotetta tai yms. mustaa valkoisella? Saatto muuten alkaa itteä kiinnostamaan...
Vastaa lainaten
Vanha 07.11.2016, 13:27
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JouniN Näytä viesti
Onki tohon 1500kg:n säännön poistumiseen missään mitään virallista tiedotetta tai yms. mustaa valkoisella?
Ei se mihinkään ole poistunut, tässä voimassaoleva määräys (kohta 4.8): http://www.finlex.fi/data/normit/425...uuttaminen.pdf

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 07.11.2016 13:52 Perustelu: linkki
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Auton liikennekelpoisuuden arviointi muutoskatsastuksessa Temutin Chit-Chat 12 09.01.2015 08:07
Vaihtoehtoinen ratkaisu SOAn tilalle? Yere Tekniikka & Jutustelu 5 22.10.2012 10:20
hj soan teko ohjeita? 0ltzi Tekniikka & Jutustelu 5 11.03.2011 22:57
Soan leimaus BJ:hin Setä Tekniikka & Jutustelu 21 04.09.2009 12:33
Soan teko! Tekniikka & Jutustelu 1 10.10.2006 10:23

Sivu luotu: 12:26 (GMT +2).