![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Itse kävin konttorilla joku aika takaperin alustavasti kyselemässä korotuksista..olin vieressä kun inssi soitti trafille ja kysyi neuvoa jimnyn korin korotuksesta, ei ongelmaa totesi trafin päivystävä byrokraatti..1500kg:n sääntö kuulemma vanhentunutta asiaa..että näin.. Korin korotustaen ole toteuttanut mutta iskarit ja jouset muutettiin papereihin ilman rullamittaa, samalla auto muuttui maastohenkilö autoksi, tähän olin pyytänyt maahantuojalta todistuksen soveltuvuudesta
|
|
|||
|
|||
![]()
Komppaan tässä jälkiviisaana RIPAXia. Olisi pitänyt käydä muutoksesta keskustelua konttorin kanssa. Kun aikoinaan muutin moottori-laatikko tekniikan VW 1.9td-AW-71 yhdistelmäksi, niin silloin kävin kolme eri kertaa keskustelu palaveria katsastus miehen kanssa. Ja eka palaverissa oli riittävä määrä dokumenttia joilla pystyin osoittamaan lakipykälien mukaisen vaihdoksen mahdolliseksi. Loppu olikin sitten helpompaa.
No eipähän siinä, lakipykälät on pykäliä ja niillä mennään. Ja kyllähän tässä takaiskun jäljiltä on kuitenkin hiipinyt ajatus kierrejousi alustasta.....siinähän menis talvi illat rattoisasti....mutta ehkä konttorin kautta ekaksi.... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 07.11.2016 13:52 Perustelu: linkki |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Auton liikennekelpoisuuden arviointi muutoskatsastuksessa | Temutin | Chit-Chat | 12 | 09.01.2015 08:07 |
Vaihtoehtoinen ratkaisu SOAn tilalle? | Yere | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.10.2012 10:20 |
hj soan teko ohjeita? | 0ltzi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.03.2011 22:57 |
Soan leimaus BJ:hin | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 04.09.2009 12:33 |
Soan teko! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.10.2006 10:23 |