Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.11.2016, 17:32
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.054
Perusasetus

Alle satkun vauhdissa voit kytkeä ja vapauttaa nelikon (suoraan ajaessa kytkin pohjassa) ja paahtaa sen minkä rajoitukset sallivat. Toinen asia on se että kannattaako koko talvea nelikko päällä ajella, jos tarve ei vaadi näin tekemän. Pitävällä alustalla koko ajan ajelu kuormittaa kohtuuttomasti voimansiirtoa ja tekee kääntymisestä kankeaa. Lyhykäisesti nelikkoa vain liukkaalla tarpeen vaatiessa.

Jos etunavoissa ei sitä "Lock - Free" kääntökehää, ovat ne "automaattiset" eli vakuumit ja toimivat alipaineella itsekseen kytkeytyen kun valitset nelivedon.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bensapumppu ihmettelyä. kesis Tekniikka & Jutustelu 0 10.11.2015 19:17
Myydään / Vaihdetaan Suzuki Vitara 2.0 V6 1998 skoude O/M/V Ajoneuvot 0 24.06.2009 10:38
Myydään Suzuki Vitara 2.0 V6 1998 skoude O/M/V Ajoneuvot 0 14.06.2009 19:51
Moggi osien ihmettelyä. tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 27 25.12.2007 08:22
foffi ihmettelyä? kävikökipiäää Chit-Chat 2 30.10.2007 16:13


Sivu luotu: 23:27 (GMT +2).