![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Alle satkun vauhdissa voit kytkeä ja vapauttaa nelikon (suoraan ajaessa kytkin pohjassa) ja paahtaa sen minkä rajoitukset sallivat. Toinen asia on se että kannattaako koko talvea nelikko päällä ajella, jos tarve ei vaadi näin tekemän. Pitävällä alustalla koko ajan ajelu kuormittaa kohtuuttomasti voimansiirtoa ja tekee kääntymisestä kankeaa. Lyhykäisesti nelikkoa vain liukkaalla tarpeen vaatiessa.
Jos etunavoissa ei sitä "Lock - Free" kääntökehää, ovat ne "automaattiset" eli vakuumit ja toimivat alipaineella itsekseen kytkeytyen kun valitset nelivedon. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bensapumppu ihmettelyä. | kesis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.11.2015 19:17 |
Myydään / Vaihdetaan Suzuki Vitara 2.0 V6 1998 | skoude | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.06.2009 10:38 |
Myydään Suzuki Vitara 2.0 V6 1998 | skoude | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.06.2009 19:51 |
Moggi osien ihmettelyä. | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 25.12.2007 08:22 |
foffi ihmettelyä? | kävikökipiäää | Chit-Chat | 2 | 30.10.2007 16:13 |