Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.10.2016, 22:40
Taro:n Avatar
Taro Taro ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.08.05
Sijainti: Tarvasjoki, Finland.
Viestit: 49
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja impala76 Näytä viesti
Moi

Nyt olisi ensikertalaisena tarkoitus lähteä offikisaan... Ajokokemusta on oikeastaan vain sen verran mitä on tullut omissa metsissä möyrittyä.
Autona meillä on joskus 10v sitten alan kisoja kiertänyt vihreä Fleetside 79 joka vuosi sitten herätettiin taas henkiin.
Jos olen oikein ymmärtänyt niin lokarämminnässä olisi jokin ajoalue joka sopii aloittelijoille??
Mitä kannattaa ottaa mukaan mikä ei välttämättä tule mieleen...?
Kaikki muutkin vinkit tervetulleita.....
Avoimin mielin kisaamaan vaan! Viime vuotisen kisan perusteella on kyllä ajettavaa kaikille.
Eripituisii "pattingin" pätkii jota vasten voi meistää rastit. Ainakin kolme vasaraa niin on varaa hukata muutama suohon. Jotkut ajosillat/rampit niin pääsee helpommin ojien ja kivien yli.
Ja hyvin te tuutte pärjäämään kun autohan tuntee jo metkut, nautitte kyydistä vaan!
__________________
Team ULC
Harbor Cruisers
Taro 4x4 2.4D
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Montenegro off road for fun 18.8.2012, MUISTA ILMOITTAUTUA arska4x4 Tapahtumat 80 27.08.2012 22:53
Ostettu saa poistaa. mersuana O/M/V Ajoneuvot 7 19.01.2012 22:32
Myydään ** SAA POISTAA ** FabiX O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.10.2009 22:22
Myydään / Vaihdetaan saa poistaa KepesJokke O/M/V Ajoneuvot 0 06.09.2009 18:11
Saa Poistaa joope O/M/V Ajoneuvot 1 16.07.2007 12:19


Sivu luotu: 12:58 (GMT +2).