![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Onkos normaalia, että toi gen 1 2.5 td tärisee tyhjäkäynnillä ? eli sillain vähän alle 900rmp täristää aika reippaasti, ja sitten taas 1000rpm täristää aika reippasti, muuten on aikalailla tasaista menoa. Tärinän suuri voimakkuus tietysti johtuu osittain siitä, että kone heiluu 60mm vakiota korkeampien korvien varassa ja kumi on ihan siellä alapäässä, eli siis konetta korotettu koneen ja kannatinkumin välistä. Siitä huolimatta mietin, että voisiko asialle tehdä jotain mulkkaamatta noita muuten hyviä kiinnityksiä?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kuinkas iso homma näin osaamattomalle on rungon ja korin irrotus? Pitäisi runko saada hiekkapuhallettua, hitsattua ja maalattua.
Voisin hyvin teettää työt jollain palstalaisella tai nyrkkipajalla jos hinta järkevä..ehdotuksia otetaan vastaan..? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos tuon rungon fiksaamisen tekee oikeen kunnolla niin korin nostaminen rungolta on se pienin homma projektissa. Enemmän on hommaa kun purkaa rungon "luurangoksi" ja kasaa maalauksen jälkeen.
Eli jos kaikesta muusta selviydyt niin uskoisin et saat korinkin rungolta pois.
__________________
Harbor Cruisers |
#4
|
||||
|
||||
![]() runko
See riippy oikeasti mimmoiset nostovälinet on käytettavissa.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tosin niin kuin tuossa jo mainittiin, niin toi irrotus on se pienin homma tuossa... Tuosta irrotuksesta ja purkamisesta löytyy vinkkejä tuosta: https://www.youtube.com/watch?v=V7lYBN3zG0A |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tosin nyt tuntuu, että täristää vaan lämpöisenä noilla kierroksilla, eli jos kylmänä vetää siitä kylmäkäyntivivusta, tai painaa polkimella kierrokset siihen 900-1000rpm niin ei täristä läheskään niin paljoa. Vois myös olla liian rajun ennakon aiheuttamaa ? |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Onkohan itsellä alkavaa vikaa autossa kun käynnistää kylmänä niin hetken aikaa röpeltää ja täytyy painaa kaasua ennenkuin alkaa auto kunnolla tyhjäkäyntiä käymään, ja tälläin vain kylmänä, auto on 2.8 pajero 96 vuosmallilta.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Voi olla hehkuja pimeenä tai sit saa ilmaa. Omassa autos on alkanut ilmenemään viilenevillä ilmoilla ilmavaivaa yön jälkeen mikäli keula on ylempänä kuin perä (rinnepiha). Epäilen et viileemmällä ilmalla valskaa joku liitos sen verran et aineet valuu tankkiin takas eli linjasto aamulla tyhjä.
__________________
Harbor Cruisers |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ei mahtas johtua että on ajettu yli puolmiljoonaa? Kulumaa koneessa, suuttimissa... liekkö kovin vakavaa?
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Autol ajettu mittarin mukaan 240tkm ja hehkut on vasta vaihdettu.
|
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |