Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 04.09.2016, 13:17
HJ60_Jussi HJ60_Jussi ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 05.01.06
Sijainti: Haukipudas
Perusasetus

Soirojen reunassa pitää olla kourumainen rakenne. Vaan empä usko että alkavat nipottaa jostain puuttuvista levikkeistä jos renkaat jää reunojen sisäpuolelle.

Vastaa lainaten
Vanha 04.09.2016, 14:00
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ60_Jussi Näytä viesti
Soirojen reunassa pitää olla kourumainen rakenne. Vaan empä usko että alkavat nipottaa jostain puuttuvista levikkeistä jos renkaat jää reunojen sisäpuolelle.
Nii mä en kyllä usko mitenkään et kyseinen rengaskoko jäisi millään reunojen sisälle vaikka olisi millainen vanne Jos nyt meinaat nopeasti jotain levikettä kehitellä niin ainakin täälläpäin oli se että levikeessä ei saa olla teräviä reunoja.
Vastaa lainaten
Vanha 04.09.2016, 16:21
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

No mie en nyt vissiin osannu kysyä taas oikein.
Siis mitään väliaikaista ei nyt todellakaan olla rakentamassa, vaan yritin kysyä, että onko se levikkeiden puuttuminen nyt niin radikaali juttu että ne sanoo, että "tuo sitte takasin kun ne levikkeet on olemassa", vai onko niiden puuttuminen vaan sellainen "korjattava viimeistään 2vk päästä"-tyyppinen kirjoitus rekisteriotteeseen - joka siis ei ole kovinkaan paha ongelma, jos vaan se leima saadaan.
Ja totta munassa ne renkaat tulee yli sieltä.
Edit: kuvan kanssa.

Vastaa lainaten
Vanha 04.09.2016, 16:39
HJ60_Jussi HJ60_Jussi ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 05.01.06
Sijainti: Haukipudas
Perusasetus

Lainaa jostain orkkisrenkaat ja hae leima
Vastaa lainaten
Vanha 04.09.2016, 16:43
Veteraani

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ60_Jussi Näytä viesti
Lainaa jostain orkkisrenkaat ja hae leima
Käviskö nastarenkaat näin kesällä? Talvirenkaat mulla on ihan normaalien ihmisten kokoa.

...ja kunhan nyt kilaroin taas, eihän se maata kaatais vaikkei kävis leimalla ollenkaan. Muttaku rakentelupuutteen aiheuttamat turhaumat purkautuu turhana ajatteluna ja vatvomisena. Anteeks.

Vastaa lainaten
Vanha 05.09.2016, 23:02
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Käviskö nastarenkaat näin kesällä? Talvirenkaat mulla on ihan normaalien ihmisten kokoa.
Onnistuu:
Lainaus:
17 §
Liukuesteiden käyttö auton ja siihen kytketyn hinattavan ajoneuvon renkaissa
1. Auton ja siihen kytketyn hinattavan ajoneuvon renkaat saa varustaa nastoin, lumiketjuin tai vastaavin liukuestein, jotka eivät oleellisesti vahingoita tien pintaa. Nastarenkaita saa käyttää marraskuun 1 päivästä maaliskuun 31 päivään tai toista pääsiäispäivää ensinnä seuraavaan maanantaihin, myöhemmän näistä päivämääristä ollessa määräävä. Muunakin aikana nastarenkaita saa käyttää hälytysajoneuvossa, puolustusvoimien käytössä olevassa maastokäyttöön tarkoitetussa autossa ja perävaunussa, tienpitoon käytettävässä autossa ja perävaunussa sekä hinausautossa. Nastarenkaita saa käyttää muuna aikana myös auton tai hinattavan ajoneuvon kauppaan, korjaukseen tai katsastukseen liittyvissä tilapäisissä siirroissa sekä kaikissa autoissa ja hinattavissa ajoneuvoissa, milloin sää tai keli sitä edellyttää.
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1...257#Pidm165600

Mut mikä se toi teijän "papukone" on kun tollasta "saumaa" on pukannu? 🤔 Mä kun oon ollu siinä ymmärryksessä että ihan oot työkseskin hitsannu? 😃
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei
Papukone kävi morjestamassa.
Vastaa lainaten
Vanha 06.09.2016, 03:47
Veteraani

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Onnistuu:

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1...257#Pidm165600

Mut mikä se toi teijän "papukone" on kun tollasta "saumaa" on pukannu? 🤔 Mä kun oon ollu siinä ymmärryksessä että ihan oot työkseskin hitsannu? 😃
Kiitos linkistä -Matti-!
Mie oon ulkoistanut auton hitsauksen. Itse join vaan kahvia ja vaklasin kipinöitä.

Vastaa lainaten
Vanha 04.09.2016, 16:46
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Ite soittaisin konttorille ja kysyisin, et miten on

Pahimmillaan leimaavat levikkeet pois ja sit ne pitää muutostaa siihen uudestaan

Takapenkkejäkin ovat leimalla poistelleet kertomatta mitään, sit ratsiassa on hallelujaa ja toivotaan sakkoja

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vanha 05.09.2016, 18:13
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Perusasetus

Jos et mistään saa kesäkumeja ja sulla on tarvetta Lahdessa päin pyörähtää niin mulla on nurkassa orggis kesärengas kierros
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0026.jpg‎
Views:	220
Size:	74,5 Kt
ID:	73149  
Vastaa lainaten
Vanha 05.09.2016, 19:48
Veteraani

Perusasetus

Kiitos! Pidetään mielessä!

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis vv87 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 24.04.2015 05:24
Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt Redbull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 26.09.2013 19:02
Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit Redbull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.09.2013 23:51
Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli koboltti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 15.06.2013 22:31
Myydään Lj70 startti ja laturi. ToyotaHj60 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 17.05.2012 15:41

Sivu luotu: 03:32 (GMT +2).