![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Soirojen reunassa pitää olla kourumainen rakenne. Vaan empä usko että alkavat nipottaa jostain puuttuvista levikkeistä jos renkaat jää reunojen sisäpuolelle.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No mie en nyt vissiin osannu kysyä taas oikein.
![]() Siis mitään väliaikaista ei nyt todellakaan olla rakentamassa, vaan yritin kysyä, että onko se levikkeiden puuttuminen nyt niin radikaali juttu että ne sanoo, että "tuo sitte takasin kun ne levikkeet on olemassa", vai onko niiden puuttuminen vaan sellainen "korjattava viimeistään 2vk päästä"-tyyppinen kirjoitus rekisteriotteeseen - joka siis ei ole kovinkaan paha ongelma, jos vaan se leima saadaan. Ja totta munassa ne renkaat tulee yli sieltä. ![]() Edit: kuvan kanssa.
|
|||
|
|||
![]()
Lainaa jostain orkkisrenkaat ja hae leima
|
|
||||
|
||||
![]()
Käviskö nastarenkaat näin kesällä? Talvirenkaat mulla on ihan normaalien ihmisten kokoa.
![]() ...ja kunhan nyt kilaroin taas, eihän se maata kaatais vaikkei kävis leimalla ollenkaan. Muttaku rakentelupuutteen aiheuttamat turhaumat purkautuu turhana ajatteluna ja vatvomisena. Anteeks. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Mut mikä se toi teijän "papukone" on kun tollasta "saumaa" on pukannu? 🤔 Mä kun oon ollu siinä ymmärryksessä että ihan oot työkseskin hitsannu? 😃 Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mie oon ulkoistanut auton hitsauksen. Itse join vaan kahvia ja vaklasin kipinöitä. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ite soittaisin konttorille ja kysyisin, et miten on
Pahimmillaan leimaavat levikkeet pois ja sit ne pitää muutostaa siihen uudestaan Takapenkkejäkin ovat leimalla poistelleet kertomatta mitään, sit ratsiassa on hallelujaa ja toivotaan sakkoja
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
|||
|
|||
![]()
Jos et mistään saa kesäkumeja ja sulla on tarvetta Lahdessa päin pyörähtää niin mulla on nurkassa orggis kesärengas kierros
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos! Pidetään mielessä!
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis | vv87 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 24.04.2015 05:24 |
Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.09.2013 19:02 |
Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.09.2013 23:51 |
Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli | koboltti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 15.06.2013 22:31 |
Myydään Lj70 startti ja laturi. | ToyotaHj60 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 17.05.2012 15:41 |