![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Palikat paikoillaan ja 30" pyörii alla ja kaaret avarrettu. Eteen laitoin orkkis kuraläpyskät ja sisälokarit paikoilleen, taakse pitäis tehdä uudet ja miettiä miten ne sais kiinni. Mtenkäs porukka on tilkinny muovilevikkeen ja peltikaaren väliin jääneen rakosen taka kaaressa? Taitaa kerätä aika paljon paskaa/kuraa tonne. Etrasta sais kumilevyä 5 ja 6mm vahvuisena, kokeilin 3mm mutta oli liian lörpööä, eikä kestä ryhdissä. Muovikaareen painelin sellasta kovaa u-listaa, tuli vähän siistimmän näköiset.
Ohjaustehostimen hankinnan hautaan tässäkohtaa unholaan sen verran köykäiseksi muuttu ohjaus uusilla kumeilla, hankook dynapro mt |
| Luokat |
| jimny, jutustelua, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty suzuki jimny | Pönde | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 19.05.2013 09:53 |
| Myyty Suzuki Jimny | Smäkä | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.06.2012 08:17 |
| Ostetaan Suzuki Jimny | ahola | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.01.2012 20:26 |
| Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" | JER81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.09.2009 21:01 |
| M: Suzuki Jimny | raw | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.04.2008 11:07 |