Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.08.2016, 08:06
Maksaa Maksaa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.10.15
Sijainti: Imatra,
Viestit: 95
Perusasetus

Palikat paikoillaan ja 30" pyörii alla ja kaaret avarrettu. Eteen laitoin orkkis kuraläpyskät ja sisälokarit paikoilleen, taakse pitäis tehdä uudet ja miettiä miten ne sais kiinni. Mtenkäs porukka on tilkinny muovilevikkeen ja peltikaaren väliin jääneen rakosen taka kaaressa? Taitaa kerätä aika paljon paskaa/kuraa tonne. Etrasta sais kumilevyä 5 ja 6mm vahvuisena, kokeilin 3mm mutta oli liian lörpööä, eikä kestä ryhdissä. Muovikaareen painelin sellasta kovaa u-listaa, tuli vähän siistimmän näköiset.
Ohjaustehostimen hankinnan hautaan tässäkohtaa unholaan sen verran köykäiseksi muuttu ohjaus uusilla kumeilla, hankook dynapro mt
Vastaa lainaten
 

Luokat
jimny, jutustelua, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty suzuki jimny Pönde O/M/V Ajoneuvot 10 19.05.2013 09:53
Myyty Suzuki Jimny Smäkä O/M/V Ajoneuvot 1 14.06.2012 08:17
Ostetaan Suzuki Jimny ahola O/M/V Ajoneuvot 0 30.01.2012 20:26
Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" JER81 O/M/V Ajoneuvot 2 16.09.2009 21:01
M: Suzuki Jimny raw O/M/V Ajoneuvot 0 04.04.2008 11:07


Sivu luotu: 14:25 (GMT +2).