Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 12.08.2016, 11:29
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.778
Perusasetus

Yhdessä turbokoneisessa mitsun ralliautossa meillä oli pakolämpömittari ja se nousi kovimmillaan 950asteeseen.

1000astetta voi pitää aivan ehdottomana ylärajana. Sen jälkeen alkaa paikat sulamaan.
Turbon pakosiipi, venttiilit jnejnejne.

Tuo 800c on kyllä jo aika kova lämpö. mutta ei hajota vielä mitään.

Diiseli harvoin lämpenee noin paljon kun se vetää raitistailmaa kokoajan niin paljon kuin vain mahdollista.
Eli jäähtyy nopeasti kun kuormitus loppuu.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pakopaine ja Pakolämpö mittareista joa Tekniikka & Jutustelu 17 10.06.2014 19:03
Ostetaan ahtopaine, pakopaine ja pakolämpö mittarit VonLeka O/M/V Muut 0 20.09.2009 10:18
O:fordin mittari mauno O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.01.2007 11:28
GR:n Mittari viikinki Tekniikka & Jutustelu 3 31.08.2006 07:50
mittari heitto tiipe Tekniikka & Jutustelu 0 06.08.2003 13:08


Sivu luotu: 02:52 (GMT +2).