Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.08.2016, 21:09
Beme Beme ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.13
Sijainti: Finland, Loviisa
Viestit: 64
Perusasetus

Selvä!
Kiitoksia tästä! Itsekin olin sitä mieltä että noin ei ollu hyvä!
Täytyy huomenna miettiä uudestaan että mitenkä ne laittais, ehkä akselin etupuolella on paremmin tilaa.
Olisin muutel laittanu molemmat kiinnikkeet taka puolella samalla tavalla kun se oikean puolen orkkis on mutta sit siellä on se panhardi mille pitää jäädä tilaa.
Yritetään keksiä jotaki järkevää!
Laittelen kuvia sit nii kottotaan mihin päädyttiin

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.08.2016, 22:03
Beme Beme ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.13
Sijainti: Finland, Loviisa
Viestit: 64
Perusasetus

Nonii nyt on iskareiden kiinnikkeet muutettu, raati saa nyt arvioida josko on parempi
Omasta mielestä noin on hyvä ja lopulliset saumat vedän huomenna!
Iskareiden kulma on nyt noin 30 astetta, ennen 45 astetta!
Iskareiden pohjaamisessa offroadjouni niin varmaan tarkoitit että se tekee haittaa niille kun ne painetaan täysin kasaan, tai pitääkö sinne vielä laittaa henkselit että ne ei pohjaa ulosjoustossa, mut sillain han ne tekee vakiona
Miten on muuten porukat tehny ton etu kallistuksen vakaajan kanssa, jostakin lueskelin että sen kun pois jättää niin saa paremmin joustamaan, mutta paljonko se vaikuttaa maantieajoon?
Tuon rungon jatkamisesta vielä niin kuvan laitoin siitä nyt myös, eli noin jatkoin runkoa, ¨vanha runko¨ja ¨uuden rungon¨ liitoskohta on tuossa missä tussilla merkattu, uskoisin kyllä että toi kestää, kyllähän sen huomaa jos se katkeaa

Viimeksi muokannut Beme : 12.05.2017 20:43
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.08.2016, 23:26
Beme Beme ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.13
Sijainti: Finland, Loviisa
Viestit: 64
Perusasetus

Sään sallimana tänään tuli akselit runko ja pikkuhilppeitä hiekkapuhallettua.
Maalit vedin jo päälle ja huomenna olis tarkotus vetää yks kerros vielä lisää.
Tuosta kallistuksen vakaajasta vielä ihmettelin että pitäiskö jättää vai noukkia hilppeet pois?
Laitetaan lisää kuvia sit joskus kun puhelimella vaan yhden kuvan lisääminen onnistuu

Viimeksi muokannut Beme : 12.05.2017 20:46
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.01.2017, 16:48
kauha-apina:n Avatar
kauha-apina kauha-apina ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.12.12
Sijainti: uurainen city
Viestit: 119
Perusasetus

Mites tämä projekti etenee?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.01.2017, 22:34
Beme Beme ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.13
Sijainti: Finland, Loviisa
Viestit: 64
Perusasetus

Kiitos kiinnostuksestasi!
Kyllähän projekti vielä etenee, nyt on mennyt vähän hitaammin eteenpäin ku on ollut tuo metsästyskausi ja muutenkin työt on riittäny.
Osia olen yrittäny haalia mitä nyt on löytyny, takaovet ostin kun löysin semmoset ku oli paremmat ku omat nii ei tarvi niitä mätähommia niihin tehä.
Tuli myös hankittua koko etupää kun sopivaan hintaan löyty, niissä oli sisälokaritki ehjät, taino yhessä oli pieni reikä, omasta puuttu yli puolet
Taka kyljet tuli ostettua joten ne menee luultavasti myös vaihtoon.

Runko on nyt siinä vaihessa et se on kasassa ja työnnetty ulos joten tuo koppa olis seuraava.
Vinssipedin rakensin ja tuli asennettua tuo molempisuuntainen PTO samalla.
Sitten mietin myös tuota jarrupäivitystä mitä esim tuo Sumsar on tehnyt, niin saa levyt taakse, siihenkin tullut vähän osia hankittu.

Ja osan ajasta on myös syönyt tuo Pätkä Pajero jonka menin ostamaan ¨tilapäiseksi¨ metsästysautoksi.
siihen meni heti startti vaihtoon kun oli tuo tunnettu starttikehä vika, starttikehä oli uusittu pari kuukautta aikasemmin.
Siitä löyty myös mätää, joten taka rengaskotelot tuli melkein kokonaan vaihdettua.

Pistetään vielä parit kuvat!

Viimeksi muokannut Beme : 12.05.2017 20:49
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.03.2017, 14:37
Beme Beme ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.13
Sijainti: Finland, Loviisa
Viestit: 64
Perusasetus

Pajero pumppu vuotaa


Noniin elikkä tuo pajero alko tiputtamaan polttoainetta, tulee suunnilleen tippa per 10sec, pesin moottorin ja peilillä sen jälkeen yritin tutkiskella mistäs se vuotaa nii näyttäis siltä että pumpun taka osasta siitä mistä putket lähtee suuttimille niin keskellä sitä mötikköö oliskohan nestepää niin on semmonen kolmiomainen tulppa.
Räjäytyskuvia on tultu tutkiskeltua ja yritetty hakea niin o-rengas siellä näyttäis olevan.
Nyt on vaan semmonen kyssäri että uskaltaako sita auki otta että ei mitään lennä silmille, eli jos semmosia foorumilta lötyy joka on pajeron 2.5td pumpun purkanu tai mahdollisesti joskus tuon kyseisen tiivisteen vaihtanu niin nyt olis apu tarpeen!!!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.03.2017, 17:27
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 742
Perusasetus

Eikös pajeronkin pumppu ole boschin ve pumpun kopio?
Tuohon toitsiin tein itse pumpun uudelleen tiivistyksen netistä löytyneellä ohjeella ja tammerdieseliltä hain tiivisteet (oli vajaan 30€)
Katso täsmääkö tuo ohje sinulle.
http://gnarlodious.com/Vanagon/Bosch_Pump/-Rebuild

Tarkaana vaan säätöjen asennoista ja osien paikoista. Youtubesta löytyy myös video tuollaisen pumpun toiminnasta niin kannattaa vilkaista. Paljon helpompi tehdä mitä enemmän ymmärtää toimintaa
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
bj75, land cruiser, lj70, projekti, toyota


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Osta "Sika säkissä" motonetista Chit-Chat 25 08.02.2008 00:09
Sika Elmo Jokes 0 28.03.2006 09:11
M: Sika säkissä,eli letkulämmitin! Hujane O/M/V Muut 0 22.11.2004 20:55
sika bono Jokes 0 29.10.2002 14:39
Sika SamppaFIN Jokes 0 12.08.2002 15:14


Sivu luotu: 20:26 (GMT +2).