![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mulla tulikin moottorin mukana oikeanpuolen kiinnike, jossa on paikka tuolle. Korista en tosiaan löytänyt paikkaa, mutta tarvittaessa teen sellaisen. Ajaessa ei enää värinät tunnu, kun korjasin vaihteiston kiinnityksen. Lämpimänä tyhjäkäynnillä kone heiluu juuri sopivalla taajuudella, että saa koko auton huojumaan. Ei sinänsä iso asia ja korjaantuisi tyhjäkäyntiä suurentamalla. Tilasin kuitenkin uudet tukikumit ja vaimentimen. Kumit on jo satoja tuhansia ajettu, joten joutaa jo vaihtoon. Laitan vaimentimen sen jälkeen jos on tarvetta.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() w123Haaveet toteutui ja tämä kesä on tullu katteltua mannelavetin tähtäimen läpi... ![]() ![]() ...pikkuhiljaa se rupeaa näyttämään omanlaiselta.Pientä pinta sipistelyä viel ja sit koneen kimppuun. ![]() Ja kone tulee olee bensa koska lähtökohtakin on.... ![]() Lähtökohta on melko siisti,kuvissa vaan todella likainen. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Eroahditus s124 oli niin kova (möin viime syksynä) ja ajelinkin 2erikoneisella mk3 golffilla (150hp gti ja 115hp farkku) tein sitten eilen muutoksen ja hommasin s202 2.0bensa tomaatin.. voi jumpe että oli jo kotimatkalla tippa linssissä "ihan kuin kotiin ois tullu".
s202 mulla ei ookkaa mitään kokemuksia tai no tämähän onki vasta toinen mersu mulla. ![]() Mut heräs tossa tulo matkalla kysymyksiä mielee et oisko kellää vinkkejä mitä tulis tarkistella ja laitella samantie kuntoon (ennalta ehkäistä isoja remppoja). |
|
|||
|
|||
![]()
Moottorin johtosarja, lähinnä siitä koneen päältä.
Vaihteiston öljynvaihto. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Palstalaisten autoja? | legro | Chit-Chat | 1 | 03.04.2008 17:23 |
Palstalaisten musiikkimaku | Revolver | Chit-Chat | 132 | 19.07.2006 22:26 |