![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Toki tuossa on koko paketti; jos ajattelee että ostaisi koneen 500€ + uusi pullo + maski + lanka = min.700-800€.Mulla on ollut nyt kymmenisen vuotta käytössä Kempin 1702 (170A) valovirtakone, hiilari suojakaasuna - räkii jonkin verran, mutta on halpa ja helppo hitsattava myös ulkona. Maskina niin rälläköidessä kuin hitsatessa on euromaski, itse olen tykännyt. Automaattimaskit on aivan perseestä jos minulta kysytään.. Ainoa ongelma hitsauskoneessa on ollut poltinkaapeli, se kului loppuun - tai todennäköisesti suoja sen sisältä.Eli etsisin joko käytettyä laadukasta merkkikonetta, tai sitten satsaisin vähän enemmän ja ostaisin uuden. Toki jos hintarajana koneelle ehdoton max. on 500€ niin käytetty on mielestäni ainoa järkevä vaihtoehto.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
| Luokat |
| mig |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Mig... | jyrden | O/M/V Muut | 4 | 15.01.2011 12:50 |
| Myydään Mig | Rekisteröimätön | O/M/V Muut | 1 | 06.01.2010 11:18 |
| O: Mig | Jagar | O/M/V Muut | 8 | 02.01.2007 00:32 |
| o: mig | methäman | O/M/V Muut | 0 | 12.04.2006 11:22 |
| O: MIG | kumilusmu | O/M/V Muut | 0 | 27.08.2003 14:46 |