Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 26.06.2016, 21:41
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vormula77 Näytä viesti
Kuinka työläitä etupään osat on vaihtaa? Onko kokemusta ajo ominaisuuksista?
Etupään nivelet on ihan helppo vaihtaa, kuluvia on sisemmät ja ulommat raidepäät, alapallot ja alatukivarren taaempi kumihela. Prässi tai reilumpi viilapenkki oikeastaan ainoa tarvittava erikoistyökalu. Ja sitten menee vakaajan tankoja kuten kaikissa nykyautoissa.

Takapäässä menee alatukivarren hela, ylätukivarren helat, ja ns "raidetangon" helat. Näitä heloja ei saa erikseen vaan koko tukivarret täytyy uusia, eli maksavat hiukan enemmän.

Aina nelipyörä suuntaus siihen sitten päälle kun jotain uusitaan.

Ajoltaan ei mitään hassumpia ole, samaa tasoa kun vastaavat muut nykyautot.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Jeep Patriot Takatukivarret J0hannes O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 24.12.2013 02:45
Uaz Patriot Td5 Tekniikka & Jutustelu 2 17.08.2007 04:36
Jeep on Jees! JakeHammer Chit-Chat 23 23.11.2004 19:04
ihan jees kuvia melkeen kaikista härveleistä jocke Linkit 1 09.11.2003 04:00
Offroad for FUN, jees vai nou? offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 13 22.10.2003 19:42


Sivu luotu: 02:11 (GMT +2).