![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
hukkiksen letku irti ja kokeilet että onko vaikutusta ahtimen heräämiseen, portin toiminnalla todella suuri merkitys ahtimen heräämiseen ja noin yleensä toimintaan. mutta vaikka olis kenen modaama niin itse en ainakaan 35hx lähtisi 12h-t:n lähtisi sovittamaan, jotenkin sellainen tutina että ei kovin alavetoista edes saa.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jos sulla siinä Holsetissa on 12 pakopesä nyt niin ei varmasti alhaalta herrää vaikka miten ois syöttöö, loppuu pumpusta paukut kesken. Oliko 110cc maximit mitä se pumppu pystyy pumppaamaa.
Tuolla 8 "single entry" pesällä se saattas rueta jo toimimaan paremmin, mutta tuskin sekään vielä kovin paljon ennen 2krpm ahtaa? Pitäs testata jonkun. ![]() Vakio CT26:ssa on nimittäin 7 pakopesä, sehän lähtee jo reilusta tonnista puhaltammaan. Monethan on laittanu sen Supran CT26 föönin vakion tilalle, sen 5mm isompi kompura siinä ja sama turbiini mutta 8 pakopesä. Senhän tosin saa vaihettua tuohon seiskaan, ihan bolt on hommeli. Itelläkin se tuolla oottelis paikalleen laittoo edelleen...
__________________
HJ61 -90 Käyttis HJ61 -88 Projekti HDJ80 -93 Käyttis BJ75 -86 Projektijonossa HJ60 -88 Varaosa HJ60/61 -88 -myyty |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Onko 12# pesä muka liian iso tuohon moottoriin jos on pumppua rukattu? Jos on niin kannattais kokeilla 10# pesää, sillä ei pitäisi vielä pakopaineiden nousta älyttömiin. 6syl toyotan bensakoneessa tuo on ainakin sopiva alhaalta ahtamaan. En nyt tietenkään tarkoita että että heti 1300rpm ois jo 1,5bar ahtoja
![]() Tuli vaan vielä mieleen, että onhan siihen tehty/vaihdettu isompi downpipe ja pakoputki? Ahdistaa varmasti ja pakopaineet nousee jos vakiolla putkella yrittää ajaa. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Juu on isompi dp ja koko rööri 2,5" suora ilman vaimentimia. Tänään koitin ilman hukkiksen letkua ja vetäisin letkun suoraan kompurapesän nipasta pumpun kalvolle, eipä vakauttanut mitään. Joten holsetti lähtee myyntiin, täytyy vielä miettiä laittaako 7m-gte ct26 vai jopa switser s2? Ymmärtääkseni tuo s2 ois aika sopiva tuolle koneelle. Ironista tässä on että vanhalla ct26 1bar+cooler ja foorumilta löytyvien ohjeiden mukaan ruuvatulla pumpulla kulki paljon paremmin
__________________
Oikein ne pojat siinä tekee.. HJ 61 -88, osta kolme, kasaa yksi. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tuo hx35 #12 pesällä on Dodge Ram (94-98) vakioahdin. Se herää vähän palikoista riippuen 1300-1400rpm. Ja cumminsista sillä saa noin 250-350hp ja 1100-1300nm... Mutta sehän ei riitä ollenkaan..
__________________
Dodge Ram 2500 SLT 4x4 Reg Cab -95 Gearman, TH-Matic, Sonnax, Hx50 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
No joo, mutta noissa 12h-t ja cummins b-sarjan moottoreissa kuitenkin on ero niin kuin yöllä ja päivällä..
Toimiikohan se pakosarja holsetin kanssa ollenkaan.. kyllä sillä holsetilla pitäisi voimaa löytyä ihan erilailla kuin ct26 ahdistimella, jos ruokaa saa ja happi kulkee. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Meikäläisen osalta tämä taputeltu, myynnissä todella vähän käytetyt kilkkeet.
__________________
Oikein ne pojat siinä tekee.. HJ 61 -88, osta kolme, kasaa yksi. Viimeksi muokannut Lelumiini : 28.06.2016 19:45 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan 12H-T moottori | Sorvari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.03.2015 07:48 |
| Myydään 12H-T | HekaNRT | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.08.2012 22:37 |
| Ostetaan 12H-T kiertokanki | ITP | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.06.2012 17:53 |
| Myyty 12h-t pakosarja | tepa78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.08.2008 20:00 |
| 12h-t | hj | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 05.08.2008 09:39 |